سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مزدوران موسوی در بهشت زهرا + عکس از آَشوبها و آشوبگران

ارسال شده توسط مرتضی در 88/5/10:: 7:37 عصر

عصر دیروز اربعین جمعی از بسیجیان شهر تهران که در اغتشاشات بعد از انتخابات به دست عوامل ضد انقلاب به شهادت رسیده بودند در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) برگزار شد .که این مجلس با حضور جمعی از خانواده معظم شهدا و امت حزب الله با آرامش و امنیت کامل برگزار شد . هر چند دشمنان باز آرام ننشستند و بعضی خودفروختگان خود را وارد معرکه کردند ، و برای برهم زدن مجلس بزرگداشت سعی خود را کردند در این میان افرادی با لباس روحانی دیده میشدند که این افراد نقش بسیار زیادی برای برهم زدن فضای داخلی گلزار شهدا داشتند این چهره ها با حضور در میان جمعیت هوادار موسوی ، مشغول به سخنرانی و شعار بر علیه نظام و رهبری بودند،اما خانواده شهدا و نیروهای بسیجی حاضر در گلزار شهدا نگذاشتند آنها به اهداف خود برسند . در این میان سردار حاج علی فضلی فرمانده سپاه تهران برای نظارت بر نیروهای تحت امر حضور داشت و الحمدالله مجلس با سخنرانی سردار دفاع مقدس حاج سعید قاسمی به پایان رسید.

آقای خوئینی ها در تظاهرات کنندگان  و اغتشاشگران

                                     تصویر آقای خوئینی ها را در جمع اغتشاش گران ببینید

اغتشاش گران با علامت نشان داده شده اند و روحانی در تصویر یکی از سران اغتشاش گر می باشد

سلیمانی ، روحانی که جمعیت موج سبز را هدایت می کرد .

سلیمانی ، روحانی که در حین فرار توسط نیروهای امنیتی و خانواده معظم شهدا دستگیر شد

روحانی که در حال فرار توسط نیروهای امنیتی و خانواده معظم  دستگیر شد

 متاسفانه با اینکه چهارشنبه شب از سیمای جمهوری اسلامی هشدار نسبت به برگزاری تجمعات غیر قانونی داده شده بود باز عوامل فتنه پشت پرده در بعضی مناطق تهران تجمعاتی را برگزار کردند که یکی از این تجمعات در غالب مجلس ختم  بر سر مزار کشته شدگان آشوب گر در آن سوی بهشت زهرا (س)  در قطعه ??? برگزار شد که باز همان داستان قدیمی تکرار شد . این مراسم که با حضور چهره های فتنه گری چون میر حسین موسوی و مهدی کروبی برگزار شد به درگیری لفظی شدیدی بین خانواده معظم شهدا و طرفداران و هوادران جنبش سبز تبدیل شد که متاسفانه بعضی از خانواده شهدا توسط این موج بی هویت مورد ضرب و شت قرار گرفتند . در این میان آقای الویری یکی از چهره های شاخص جمع بود که سعی به جری و احساسی کردن افراد حاضر بود .

این دختر در قطعه نام آوران در حال ارسال خبر از نحوه آرایش نیروهای امنیتی بود که دستگیر شد .

دو دختری که جزو اغتشاش گران بودند ودر حال فرار دستگیر شدند

اما هدف از برگزاری چنین برنامه هایی چیست ؟آیا هدف این موج ، غیر از برانگیختن احساسات منفی افراد و یاد آوری اتفاقات و آشوب های اخیر و زیاده خواهی از آنچه که آن را حق می دانند که در واقع یک توهمی بیش نیست چیز دیگری است که هر از چندگاهی به نام احقاق رای به خیابانها می ریزند و مردم را از آسایش و امنیتی که حق طبیعی آنها در جامعه است محروم می کنند . آنها که صدای وا حقایشان  گوش همه را کر کرده چگونه می خواهند ما از ?? میلیون رای که حق مسلممان است بگذریم آیا این منطق است که موسوی و حامیانش در پیش گرفته اند ؟!

 مگر رهبر انقلاب در آخرین سخنرانی خود نفرمودند : ملت به برهم ‏زنندگان امنیت عمومى با انزجار نگاه میکنند. مگر نفرمودند : هر کسى امروز جامعه را به سمت اغتشاش و ناامنى سوق بدهد، از نظر عامه‏‌ى ملت ایران انسان منفورى است؛ هر که میخواهد باشد . آیا آقای موسوی و کروبی این فرمایشات رهبر انقلاب را نمی شنوند یا نمی خواهند بشنوند ؟! و یا اصلا اصل ولایت فقیه و رهبری را قبول ندارند ؟ یا اصلا برای براندازی این نظام مقدس دست به کار شده اند ؟ که اگر اینگونه باشد اصلا صلاحیت کاندید شدن برای پست رئیس جمهوری را نداشته اند و ندارند . به هر حال من خدمت حضرات اغتشاشگر عرض می کنم ،ملت مومن و بزرگ ایران و در راس آن امت حزب الله به دشمنان داخلی و خارجی اجازه نخواهند داد کوچکترین تحرکی برای زیر سوال بردن مقام ولایت و نظام اسلامی انجام دهند و بدون شک برنامه های مزدورانه آنها را در نطفه خفه خواهیم کرد .

توضیح آخر : این تصاویر در تاریخ ?/?/?? در گلزار شهدا و قطعات اموات گرفته شده است . چهره نیروهای انتظامی و بسیجی به دلایل امنیتی و برای حفظ جان آنها از دست عوامل آشوب گر مخدوش گردیده است .(?) تصویر آخر از تجمع اغتشاشگران در خیابانها می باشد که روحانیونی که در بهشت زهرا(س) می بینید در تجمعات هم حضور داشته اند .


موسوی و هاشمی خیانتکار هستند.

ارسال شده توسط مرتضی در 88/5/10:: 7:27 عصر

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تهران با اشاره به برگزاری جلسه علنی محاکمه اغتشاشگران، گفت: وقتی دانه ریزها اقرار کردند، تکلیف دانه درشت ها روشن می شود.

حجت الاسلام و المسلمین جعفر شجونی روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: کسانی که داعیه اصلاح طلبی دارند یک هزار و 350 بار به مقدسات مردم در روزنامه های زنجیره ای توهین کردند و به دروغ عنوان کردند که ما طرفدار امام راحل هستیم.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تهران با بیان این که هر فردی که بر خلاف مقررات و چارچوب قوانین عمل کند، جایش زندان است، افزود: نمی توان یک عده ای از افراد را بی دلیل زندانی کرد و همین طور هم نمی توان یک عده را بی دلیل از زندان آزاد کرد ولی آقای هاشمی در نماز جمعه بغض کرده و با گریه می گویند، اینها را آزاد کنید.

وی به آیات قرآن کریم اشاره کرد و گفت: در روز قیامت عده ای که به خاطر گناهانشان محاکمه می شوند به خدای متعال می گویندکه ما را بزرگانمان گمراه کردند و اگر ما سزاوار محاکمه هستیم، بزرگانمان را دوبار محاکم کن.

شجونی افزود: اکنون که دانه ریزها در دادگاه اعتراف کردند باید به سراغ دانه درشت ها و کسانی که دستور برپایی این اغتشاشات را داده بودند، رفت.

وی خطاب به مسوولین امنیتی کشور گفت: باید مستندات پشت پرده این آشوبها را در صدا و سیما و رسانه ها منعکس کنیم تا مردم بدانند اینها جنایتکار هستند.


کیفرخواست علیه متهمین پروژه ی کودتای مخملی

ارسال شده توسط مرتضی در 88/5/10:: 1:12 عصر

به گزارش فارس، متن کیفر خواست محبتی معاون دادستان عمومی و انقلاب تهران به شرح ذیل است:

بسم اللّه الرحمن الرحیم
متن ادعانامه دادستانی تهران علیه متهمین پروژه شکست خورده کودتای مخملی
وَإِذَا أَذَقْنَا النَّاسَ رَحْمَةً مِّن بَعْدِ ضَرَّاء مَسَّتْهُمْ إِذَا لَهُم مَّکْرٌ فِی آیاتِنَا قُلِ اللّهُ أَسْرَعُ مَکْرًا إِنَّ رُسُلَنَا یکْتُبُونَ مَا تَمْکُرُونَ(یونس 21)
(ما هرگاه بر آدمی بعد از آنکه او را رنج و زیانی رسید، رحمت می فرستیم، در این صورت برای محو آیات و رسولان حق مکر و سیاست به کار برند. بگو مکر و سیاست الهی کامل تر و سریع تر است که رسولان ما مکرهای شما را خواهند نوشت.)

ریاست محترم دادگاه انقلاب اسلامی تهران
سلام علیکم
همچنانکه استحضار دارید، رهبر حکیم و فرزانه انقلاب با درایت امام گونه خود فرمودند ملت آگاه ایران اسلامی با حضور کم نظیر خود در پای صندوق های رای در انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری حماسه‌ای خیره کننده وبی همتا آفریدند که در آن رشد سیاسی وچهره مصمّم انقلابی وتوان وظرفیت مدنی ملت ایران در نمایی زیبا وپرشکوه در برابر چشم جهانیان به نمایش درآمد.

مقام معظم رهبری (دام عزه العالی)، در تبین اهمیت نقش آفرینی مردم بیدار کشورمان در ادامه پیام مهم خود تصریح فرمودند: "اقتدار وعزتی که مردم عزیز با آرامش ومتانت وکمال خود، در تاریخ کشور به ثبت رساندند واراده ی خلل ناپذیری که در میان آتشبار جنگ روانی دشمنان با حضور در این عرصه تعیین کننده نشان دادند، از چنان اهمیتی برخوردار است که با هیچ بیان معمول و متعارفی نمی توان آن را توصیف کرد. تنها می توان گفت که ملت ایران توانسته است همچنان موجبات رحمت الهی را در خود حفظ کند ودست قدرت خداوند را در حمایت از پیشرفت وتعالی کشور بالای سر خود نگاه دارد. "

هر انسان منصفی به راحتی می تواند دست آوردهای بزرگ این حماسه سترگ را در عرصه های گوناگون سیاسی، فرهنگی، اجتماعی واقتصادی در سطح داخلی وبین المللی مشاهده نماید.

اولاً این انتخابات به نمایش غرور انگیز مردمسالاری حقیقی تبدیل شد وبرای جهانیان این پیام را در بر داشت که جمهوری اسلامی ایران یکی از امن ترین و با ثبات ترین کشورهای جهان برای سرمایه گذاری وپیشبرد طرح های اقتصادی است.

ثانیاً؛ در عرصه روابط بین الملل این پشتوانه عظیم ملی قدرت چانه زنی واستیفای حقوق حقه مردم ولایتمدار ایران اسلامی را در سطح عالی افزایش داده وموفّقیت کشورمان را در منطقه و جهان ارتقاء بخشید بگونه ای که زبان مدعیان دروغین آزادی ، دمکراسی وحقوق بشر را کوتاه نمود. بنابر این دولتمردان ومتولیان دیپلماسی ایران در جهان می توانند بعد از این در معادلات منطقه ای و جهانی و تعاملات فیمابین با کشورهای جهان با قاطعیتی افزون ومبتنی بر حکمت، عزت و مصلحت بهتر از هرزمان ایفای نقش نمایند.

ثالثاً؛ تأثیرعمیق این حضور آگاهانه در نوع نگاه مردم جهان بویژه نخبگان به فرهنگ غنی مردم ایران وشعور سیاسی آنها که برخاسته از باورهای اسلامی وانقلابی است، بیش‌ازپیش افکار عمومی ملتهّارا متوجه کار آمدی الگوی مردمسالاری دینی نمود.

رابعأ ؛ از آنجائی که پشتوانه مردمی یکی از مهمترین مؤلفه های امنیت ملی نظام مقدس جمهوری اسلامی به حساب می‌آید ، بدون شک مشارکت 85 درصدی مردم نقش بی بدیلی در تثبیت پایه های امنیت ملی داشته ودولت بر آمده از این اکثرّیت پرشور وشعور در عرصه داخلی، منطقه ای وجهانی ، مقتدرتر از گذشته ظاهر شده واین اقتدار بمثابه سرمایه عظیم ملی در حل مشکلات داخلی وخارجی وارتقاء وپیشرفت روز افزون کشور اسلامی عزیزمان تجلی خواهد یافت.

اما همانگونه که رهبر معظم انقلاب در پیام خود به مردم مخصوصاً جوانان هشدار داده بودند که مراقب وهشیار باشند چرا که ممکن است " دشمنان بخواهند با گونه هایی از تحریکات بدخواهانه، شیرینی این رویداد را از کام ملت بزدایند " دشمن سرخورده ومأیوس فوراً دست به کار شد وبا بسیج عوامل تبلیغی، سیاسی ومیدانی خود زنجیره ای از اغتشاشات وآشوبها را در تهران بوجود آوردکه در اثر آن هموطنان عزیز خسارات جانی ، مالی وروانی عدیده ای رامتحمّل شدند.طبق مستندات به دست آمده واعترافات مستدل متهمین، وقوع این حوادث کاملاً از پیش طراحی شده وطبق جدول زمانبندی ومراحل کودتای مخملی پیش رفته است، به گونه ای که بیش از 100 مورد از 198 مورد دستورالعملهای "جین شارپ " برای کودتای مخملی اجرا گردیده است.

ریاست محترم دادگاه
با توجه به اینکه سلسله حوادث اخیر به درستی در چارچوب تئوری های کودتای مخملی ارزیابی می گردد ، از محضر عالی اجازه می خواهد بسیار مختصر در مورد این شیوه پیچیده و نوین براندازی نکاتی به استحضار برساند. اماّ پیش از آن به فرازی از فرمایشات مقام معظم رهبری در خطبه‌های نمازجمعه تاریخی 29 خرداد اشاره می گردد، که مؤید این مدعی است.

معظّم له چنین می فرماید: " ...... در داخل کشور هم عوامل این عناصر خارجی به کار افتادند و خط تخریب خیابانی شروع شد،خط تخریب، خط آتش سوزی، اموال عمومی را آتش بزنند ، حریم کسب وکار مردم را نا امن کنند ، شیشه‌های دکّان مردم را بشکنند ، اموال بعضی از مغازه‌ها را غارت ببرند ، امنیت مردم را از جانشان ومالشان سلب کنند،امنیت مردم مورد تطاول اینها قرار گرفت، این ربطی به مردم وطرفداران نامزدها ندارد، این مال بدخواهان است، مال مزدوران است، مال دست نشاندگان سرویسهای جاسوسی غربی و صهیونیست است ، این کاری که در داخل ناشیانه از بعضی سرزد اینها را به طمع انداخت.

خیال کردند ایران هم گرجستان است! یک سرمایه‌دار صهیونیست آمریکائی چند سال قبل از این ،طبق ادعای خودش که در رسانه ها ودر بعضی از مطبوعات نقل شد، گفت من ده میلیون دلار خرج کردم در گرجستان و انقلاب مخملی راه انداختم ، حکومتی را بردم ، حکومتی را آوردم ،احمق ها خیال می کردند جمهوری اسلامی ایران واین ملت عظیم هم مثل آنجاست " .

پس از فرمایشات رهبر عزیزمان توجه دادگاه محترم را به ادامه کیفر خواست جلب می نمایم.
واما کودتای مخملی نوعی از انواع بر اندازی است که با کودتای نظامی در هدف مشترک امّا در شیوه و ابزار کاملا متفاوت است.

در همین رابطه آقای "رابرت هِلُوی " افسر بازنشسته سازمان سیا و شاگرد دکتر "جین شارپ " در کتاب خود با عنوان "مبارزه عاری از خشونت،تأملی در بنیادها "می نویسد: "مبارزه عاری از خشونت (یعنی همان کودتای مخملی) تفاوت خاصی با درگیری نظامی ندارد جز در این مورد که اسلحه بکار رفته در آن متفاوت ومنحصر به این روش می باشد "

یکی دیگر از تفاوتهای کودتای مخملی با کودتای نظامی در فرایند شکل گیری از آغاز تا پایان ومدّت طولانی آن است که گاهی ممکن است ده سال یابیشتر به طول انجامد.

مهمترین نکته ای که در مورد کودتای مخملی باید به آن توجّه داشت این است که نظریه پردازان اجیر شده توسط سرویسهای جاسوسی واطلاعاتی غرب طبق سفارش کار فرمایان خود این شیوه را برای خروج جهان استکبار از بن بست عملی برای سرنگونی نظامهای مستقل یا ناهماهنگ با هِژمُونی و استیلاطلبی غرب ابداع نمودند که نتیجه سالها مطالعه وتحقیق میدانی در کشور‌های مختلف کودتاخیز بوده است. این شیوه بر اندازی بگونه ای طراحی شده است که با تمسّک به روشهای به اصطلاح مدنی وطی مدّت زمان طولانی بدون آنکه در بین مردم ونظامهای سیاسی کشور‌های هدف حساسیتی جدّی ایجاد کند یکی پس از دیگری مراحل کودتای مخملی را بصورت خزنده وآرام پشت سر گذاشته ومعمولاً نظامهای سیاسی زمانی به خود می‌آیند که کودتای مخملی به مرحله پایانی خود رسیده و احتمال موفقیت آن بسیار افزایش یافته است.

از سالهاپیش بنیادها و مؤسسات متعددی توسط سرویسهای جاسوسی ودیگر نهادهای حکومتی کشورهای غربی بویژه آمریکا بوجود آمده که طبق یک تقسیم کار سازمانی ومتمرکز مأموریتهای مختلفی را با هدف مشترک در اجرای پروژه کودتای مخملی بعهده گرفته اند.مهمترین این مؤسسات وبنیادها عبارتند از بنیاد سوروس(OSI) ،بنیاد راکی فِلِر ، بنیاد فورد ، بنیاد جرمن مارشال فایند ، خانه آزادی، شورای روابط‌خارجی‌آمریکا، انجمن سیاست خارجی آلمان ومرکز مطالعات دموکراسی انگلیس.

در تبیین بیشتر این موضوع لازم است به اظهارات یک جاسوس که هم اکنون در بازداشت به سر می برد و با هدف ایفای نقش درانتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری به ایران بازگشته بود، اشاره شود.

وی می گوید: "در سفری که به اسرائیل داشتم با موسسه ای به نام مِمری آشنا شدم که متعلق به کشور آمریکاست ولی در اسرائیل مستقر می باشد و کارش در زمینه مطالعات رسانه ای خاورمیانه است. تلاش این موسسه مبارزه با فعالیت های ضد اسرائیلی است که در دیگر کشورها صورت می گیرد. این موسسه پروژه ای را دنبال می کند که هدف آن حمایت از اصلاح طلبان دنیای اسلام از جمله ایران است. مسئول این پروژه یکی از افسران قدیمی اطلاعات ارتش اسرائیل است که من با او دیداری داشتم. او در این دیدار به من گفت هدف ما این است که تفکراتی مانند تفکرات عبدالکریم سروش را در ایران پرورش و ترویج دهیم. "

این جاسوس ادامه می دهد: "یکی دیگر از موسسات فعال در حوزه ایران موسسه هلندی هیفُوس است که من ملاقات هایی هم با مسئولین این موسسه داشتم. این موسسه ارتباط خوبی با موسسات و NGOهای داخل ایران دارد و حتی مبلغ ده میلیون یورو در پایان ریاست جمهوری خاتمی در ایران هزینه کرده که بیشتر آن به جنبش زنان داده شده است. موسسه هیفوس بودجه خود را از طریق رشوه از شرکت های نفتی هلندی که می خواهند از پرداخت مالیات فرار کنند. به دست می آورد. "

نامبرده در مورد نقش پایگاه رادیویی اروپای آزاد می گوید: "پایگاه رادیویی اروپای آزاد که مانند خیلی از موسسات براندازی نرم از زمان جنگ سرد کار خود را آغاز کرده و به سازمان سیا متصل است. زمان جنگ سرد آمریکایی ها برای اینکه به شوروی فشار بیاورند از پوشش های فرهنگی- سیاسی و رسانه ای و با نام های زیبایی همچون دموکراسی، آزادی و حقوق بشر استفاده کردند و خیلی از موسساتی که در حال حاضر فعالیت می کنند، در زمینه براندازی نرم، بازمانده از آن زمان هستند که رادیو اروپای آزاد هم از این دسته است. بخش فارسی این رادیو به نام رادیو فردا فعالیت می کند. این رادیو بیشتر اعتراضاتی که در ایران رخ می دهد را پوشش می دهد و به شدت بزرگنمایی می کند. "

این جاسوس در ادامه به یکی دیگر از موسسات براندازی نرم به نام "بِرِکمَن " اشاره می کند و می‌گوید: "پروژه گِلُوبال وُیسِز یا همان صداهای جهانی زیر نظر مجموعه ای به نام مرکز برکمن در دانشگاه هاروارد انجام می گیرد. این پروژه از سال 2004 آغاز شده و من در اولین جلسه آن در هاروارد شرکت کرده ام. هدف این پروژه تمرکز بر تمام بلاگرهای دنیا به خصوص کشورهای مخالف آمریکا از جمله ایران است تا بتوانند به هدف خود که ایجاد جنگ روانی در این کشورها است برسند.

منابع مالی این پروژه را بنیاد سُورُوس (OSI) تأمین می کند که به اکثر موسسات غیردولتی در دنیا کمک مالی می دهد. مدیر این پروژه فردی به نام "اتان زوکِرمَن " است. او یک آمریکایی است که قبلا در بنیاد سوروس فعالیت داشته، او بر روی استفاده از اینترنت برای براندازی نرم در کشورهای مختلف خیلی کار کرده و با نهادهای اطلاعاتی امنیتی آمریکا نیز رابطه دارد. "

وی چنین ادامه می دهد: "مرکز برکمن توسط شخصی به نام "جان پالْفِری " اداره می شود که خودش مدعی بود دایی او کِرمیت روزولت کودتای 28 مرداد را مدیریت کرده است. "

نامبرده در اشاره به نقش آمریکا در طرح براندازی نرم می افزاید: "آمریکا برای طرح براندازی نرم از تئوریسین های مختلف از جمله "جین شارپ " که 50 سال از عمر خود را در موسسه اش صرف کرده تا طرح استفاده از نقاط ضعف حکومت ها برای براندازی نرم را شناسایی کند، استفاده می‌کند. در وب سایت این موسسه متون و روش مبارزه مسالمت آمیز شاید به 20 الی 30 زبان زنده دنیا آموزش داده شده است. البته این زبانها آلمانی، فرانسوی و یا اسپانیایی نیست بلکه به زبانهای برمه ای، چینی، عربی، فارسی و ... است که آمریکا دوست دارد در کشورهایی که به این زبانها گویش دارند انقلاب نرم صورت بگیرد.

افراد دیگری مانند "مارک پالمر " رئیس موسسه "کُنُوس " نیز در مورد ایران خیلی تحقیق کرده اند. آنها حتی 2- 3 سال پیش کلاس هایی را تشکیل دادند و یکسری از فعالان 2 خردادی مانند عماد باقی را دعوت کرده و دوره های براندازی نرم را به آنها آموزش دادند. "

ریاست محترم دادگاه
تا کنون پروژه کودتای مخملی در چند کشور به مورد اجرا گذارده شده که اکثراً با موفقیت انجام شده امّا در مواردی هم ناکام مانده است. ازجمله کشورهایی که کودتای مخملی در آنها با موفقیت اجرا شده عبارت است از گرجستان ، لهستان ، چک ، کرواسی ، صربستان ، اوکراین وقرقیزستان ، دراکثر این کشورها کودتای مخملی در بستر یک انتخابات شکل گرفته ومشابهت های فراوانی با پروژه شکست خورده‌کودتای مخملی ایران که به بهانه انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری مرحله پایانی آن کلید خورد داشته اند البته این توطئه با هوشیاری مردم بیدار و همیشه در صحنه و برخورد قاطع و به موقع دستگاه های انتظامی و امنیتی مقتدر کشورمان سرکوب گردید.

جاسوس بازداشت شده در پاسخ این سؤال که آمریکا برای براندازی نرم در ایران از چه مدلی استفاده کرده گفت: "این مدل مبتنی بر انتخابات است وزمان آغاز آن حداقل 2 سال قبل از برگزاری یک انتخابات شروع می شود .آنها ابتداء شروع به برنامه ریزی کرده ونامزد مورد نظر خودشان را انتخاب می‌کنند بطور نمونه آقای ساکاشویلی- رئیس جمهور فعلی گرجستان -کسی نیست که یک شبه در دنیای سیاست سبز شده باشد این فردبورسیه "فول برایت " متعلق به وزارت خارجه آمریکاست. او سالها در این کشور تحصیل کرده وبرای این روزها تربیت شده است .پس از تعیین نامزد مورد نظر به شدت روی او سرمایه گذاری اجتماعی می کنند. به این صورت که افراد طرفدار آن نامزد به آموزش مردم به صورت شبکه ای - مدل تجاری ، گلدکوئیستی - می پردازند که روش ثابت برای یارگیری در کمپین هاست . بعد از این مرحله سمبل ونماد گرافیکی ورنگی برای این نامزد انتخاب می کنند وشروع به آماده سازی افکار عمومی جهت رأی دادن به نامزدشان می کنند. از طرف دیگر قبل از انتخابات خودشان را آماده می کنند تا اگر انتخابات را واگذار کردند شروع به تشکیک در انتخابات کنند واعلام نمایند که تقلب صورت گرفته است واصل مشروعیت حاکمیت را زیر سؤال می برند وشروع به اعتصاب می کنند ودر نهایت انتخابات را ابطال کرده ویا مجدد با نظارت ناظران خارجی انتخابات را برگزار می کنند که در نهایت نامزد مورد نظرشان پیروز می شود. "

نامبرده ادامه می دهد: "این فرایند در کشورهای گرجستان ، صربستان ، اوکراین وکرواسی انجام شده وبه نتیجه هم رسیده است. نکته قابل توجه اینکه همان متون آموزشی که در صربستان مورد استفاده قرار گرفته به فارسی ترجمه شده وبا تغییرات کمی در ایران مورد استفاده قرار گرفته است. این موارد بستگی به آداب ورسوم ، فرهنگ ومذهب جامعه دارد. مهمترین عوامل اجرایی این انقلاب جوانان هستند که سرمایه گذاری خوبی بر روی آنها صورت می گیرد .بر روی انرژی جوانان حساب می شود. زیراآنان تنها افرادی هستند که 2تا3 ماه از زندگی خود را بدون پول ، وقف انتخابات می کنند. "

وی چنین می افزاید: "کودتای مخملی ایران خیلی شبیه انقلاب مخملی صربستان است ، در آن کشور گروهی بنام "اُوتْ پُور " "OUTPOR " که گروهی دانشجو بودند ابتداء شروع به عضو گیری کردند که شباهت زیادی به موج سبز در ایران داشت. در جزوه آموزشی که بر روی سایت آلبرت انیشتاین قرار گرفته نکته ای به نام "موقعیت دشوار " وجود دارد که از مهمترین روشهای استراتژیک است و حکومتها را در شرایطی قرار می دهد که نتوانند با معترضین برخورد کنند.در این نکته آمده که اعتراضات باید زیر پوشش عادتهای مذهبی قرار بگیرد وحرکاتی مانند پیاده روی در خیابان را انجام دهید که هیچ دولتی نمی تواند از آن جلوگیری نماید. در انتهای این جزوه آموزشی اشاره‌ای به چند حلقه فیلم آموزشی شده که پیرامون انقلاب صربستان است. و حتی فیلم ها به زبان فارسی دوبله شده و بر روی وب سایت ها قرار گرفته است.

جزوه دیگری نیز وجود دارد که در مورد نحوه تسخیر مکانها و ساختمان های حساس شهر است و در آن آموزش می دهد که گروه های معترض چگونه بتوانند مراکز مهم را تصرف کنند.
لازم است در اینجا به نکته مهمی در محضر دادگاه اشاره نمایم و آن این است که فیلم آموزش کودتای مخملی صربستان که به فارسی ترجمه گردیده توسط فردی به نام نادر صدیقی ویراستاری و باصدای وی روایت شده است. این فرد کسی است که اولین بار آقای کیان تاج بخش را به آقایان حجاریان و تاج زاده معرفی می نماید. آقای تاج بخش در مورد نقش آقای نادر صدیقی می گوید: "نقش آقای نادر صدیقی و اینکه چه کسی مرا به او معرفی کرده و او به سفارش چه کسی مسئول وصل من به آقای حجاریان و تاج زاده گردیده برایم گنگ است. "در حال حاضر نامبرده متواری می باشد.

این جاسوس بازداشت شده که بنا به دلایل امنیتی فعلا از اعلان نام وی معذوریم معتقد است براندازی نرم یا همان کودتای مخملی دارای سه بازوی فکری، رسانه ای و اجرایی است و تصریح می کند: "هر کدام از بازوهای کودتای مخملی با تعدادی از موسسات و بنیادهای آمریکایی ارتباط دارند و در واقع نوعی تقسیم کار صورت پذیرفته است. "

او در این رابطه می گوید: "در مثلث براندازی (بازوی فکری، بازوی رسانه ای و بازوی اجرایی) هر کدام از موسسات آمریکایی فعالیت خاصی را انجام می دهند که در ایران نیز یکسری افراد با آنها همکاری دارند. مهمترین آنها موسسه ای است به نام "هوفر " که زیر نظر دانشگاه استن فورد و در زمان جنگ سرد تشکیل شده است.

این موسسه پروژه ای به نام "دموکراسی در ایران " را در دستور کار قرار داده که زیر نظر سه عنصر امنیتی به نام های: عباس میلانی، لِری دایمِند و مایکل مک فور اداره می شود.

عباس میلانی در زمان محمدرضا پهلوی به دلیل فعالیت در گروه های چپ دستگیر می شود. او بعدها به یک سلطنت طلب دو آتیشه تبدیل می شود به طوری که پس از انقلاب یکی- دو سال در ایران زندگی می کند اما پس از چندی کشور را به مقصد آمریکا ترک و در آنجا کتابهای متعددی را به نگارش در می آورد و در این کتابها از دستاوردهای رژیم پهلوی تقدیر می کند. او کم کم به یکی از رهبران اپوزیسیون تبدیل شد که با دیگر رهبران این جریان یک تفاوت عمده داشت و آن رابطه با عناصر اصلاح طلب داخلی بود. "

این جاسوس بازداشت شده می افزاید: "پروژه "دمکراسی در ایران " پیرامون فرهنگ عامه مردم ایران مانند موسیقی، وبلاگها و مسائل جنسی کار می کند.
بخش دانشجویی این موسسه بسیار فعال است و افرادی مانند خانم حقیقت جو، آرش نراقی (از حلقه کیان و نزدیک به سروش) در کنفرانس های آنها سخنرانی می کنند. در داخل ایران نیز افرادی که به حزب کارگزاران سازندگی نزدیک هستند با این موسسه همکاری دارند. به طور نمونه عطریانفر درهر مجله یا روزنامه ای که کار می کند از عباس میلانی تحت پوشش یک تاریخ نگار مصاحبه می کند. اهمیت عباس میلانی برای "سیا " از رضا پهلوی هم بیشتر است زیرا او با اصلاح طلبان رابطه خوبی دارد و حتی تمام هزینه های مالی اکبر گنجی در خارج از کشور را نیز او تأمین می کند. "


بیانیه موسوی(مهم) و جدید

ارسال شده توسط مرتضی در 88/5/9:: 10:52 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم


ملت شریف و گاهاً در صحنه ایران!


واقعاً از شما انتظار نداشتم! معلوم هست کجایید؟ اگر شما زمان جنگ بودید، چه می کردید؟


این بود آن همه حمایتی که ازش دم می زدید؟


پس کجا رفت موج سبزی که ایران را فرا گرفته بود؟


کجا رفت آن همه شور و شوقی که مرا نیز جو گیر کرده بود؟


نکند شما هم باورتان شده است که تقلبی در کار نبوده؟


واقعاً که وقاحت دارد! مرا با این سن و سال و بیماری‌های جور واجور رها کرده اید و رفته اید؟ اگر می دانستم یک عده چماق به دست مزدور و آن نیروی انتظامی بی رحم شما را اینگونه از مسیرتان خارج می کند، عمراً! به روند انتخابات اینگونه بی محابا انتقاد نمی کردم!


مردم نارفیق ایران!


من پشتم به شما گرم بود! من روی حمایت شما حساب کرده بودم! اصلاً اگر به حرف من گوش نمی دهید، به حرف بی‌بی‌سی گوش دهید! آنها که خیر شما را می خواهند!


خدایا این چه قومی بود که مرا گرفتارشان کردی؟


آهای مردم ایران!


دیگر دارید مرا عصبانی می کنید! یا فردا ساعت 4 در میدان آزادی جمع می شوید و یا اینکه از شما خواهش می کنم بیاید! التماس می کنم مرا تنها نگذارید! چیزی نمانده بود که این انقلاب مخملی به ثمر بنشیدند! مقداری تحمل کنید ان وقت به همه شما آزادی خواهم داد! «اندکی صبر عشق و حال نزدیک است!»


اصلاً از دست شما شکایت خواهم کرد! شما مرا جو گیر کردید! اگر می خواستید کنار بکشید خب از اول این کار را می کردید نه اینکه وقتی من همه پل های پشت سرم را شکسته ام، زیر پایم را خالی کنید! مرا رسوا نکنید! آبروی مرا پیش احمدی‌نژاد نبرید! فردا با چه رویی به شورای نگهبان بروم؟


ملت نسبتاً شریف ایران!


آبروی مرا بردید! من قاطعانه اعلام می کنم که از شما نمی گذرم و خدا هم از شما نگذرد!


الحمدلله الذی جعل الاصدقاء من الحمقاء!


میرحسین موسوی


ahmadinejad is my president

ارسال شده توسط مرتضی در 88/5/9:: 10:46 عصر

ahmadinejad is my president //ahmadinejad is my elected president // ahmadinejad is our president  // ahmadinejad is our elected president // ahmadinejad is the president  // ahmadinejad is iran"s president

got it???


دستگیریها در بهشت زهرا!

ارسال شده توسط مرتضی در 88/5/9:: 9:41 عصر

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری 50 نفر طی تجمعات روز پنجشبه بهشت زهرا ( س ) و مصلی تهران خبر داد.

سردار عزیزالله رجب زاده در گفتگو با مهر گفت: روز گذشته 50 نفر از کسانیکه قصد ایجاد بی نظمی در شهر تهران را داشتند توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند و همه این افراد پس از طی مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی می شوند.

به گفته این مقام ارشد در نیروی انتظامی همچنین تعدادی از افرادی که روز گذشته دست به تجمع در خیابانهای ولیعصر و مطهری خرمشهر و مناطق اطراف آن زده و اقدام به سنگ پراکنی به سوی ماموران نیروی انتظامی کردند و این مسئله موجب مصدوم شدن تعدادی از عوامل پلیس شد.

رجب زاده با تکذیب شایعاتی مبنی بر کشته شدن تعدادی از شهروندان در اغتشاشات روز گذشته گفت: هیچ حادثه خاصی که منجر به کشته شدن شهروندان شود، گزارش نشده است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به گزارشاتی مبنی بر شکستن شیشه های خودرو توسط ماموران نیروی انتظامی گفت: چنین چیزی صحت ندارد چراکه ماموران نیروی انتظامی در چارچوب قانون عمل می کنند و اگر ماموری چنین اقدامی کرده باشد به شکل خودسرانه عمل کرده و مجموعه نیروی انتظامی با مامورانی که از قانون تخطی کرده باشند به شدت برخورد می کند.

این فرمانده ارشد در نیروی انتظامی از شهروندانی که در ابن رابطه معترضند خواست تا مراجعه به مرکز 197 یا کلانتری محل زندگی خود اقدامات قانونی لازمه را انجام داده و مطالبات خود را پیگیری کنند.

رجب زاده در پایان گفت: روز گذشته خوشبختانه هیچ آسیبی به اموال عمومی وارد نشد و تنها چند سطل زباله توسط برخی از عوامل ایجاد بی نظمی آتش زده شد که باعث ایجاد ترافیک سنگین در محدوده خیابان ولیعصر و مطهری شد.


موسوی در بهشت زهرا!

ارسال شده توسط مرتضی در 88/5/9:: 9:39 عصر

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری حدود 50 نفر در روز گذشته در پایتخت خبر داد.

سردار عزیزالله رجب‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در روز گذشته 50 نفر که اقدام به تخریب،‌ آتش زدن اموال و سنگ‌پرانی کرده بودند، در بهشت زهرا (س) و مناطق دیگر تهران دستگیر شدند.

وی ادامه داد: در روز گذشته عده‌ای در خیابان‌های بهشتی و ولیعصر(عج) نیز اقدام به برگزاری تجمعاتی کردند و اغتشاشات روز گذشته تخریب چندانی به همراه نداشت و تنها چند سطل زباله توسط این افراد به آتش کشیده شد و سنگ‌پرانی‌هایی نیز به ماموران پلیس صورت گرفت.

وی در رابطه با دستگیری‌های صورت گرفته درباره چند هنرمند نیز اظهار کرد: در روز گذشته جعفر پناهی به همراه یکی از دستیارانش و دو، سه نفر از بستگانش در بهشت زهرا (س) دستگیر و ظرف 10 دقیقه همگی این افراد آزاد شدند.

به گفته فرمانده انتظامی تهران بزرگ، افراد دستگیر شده حوادث روز گذشته به سیستم قضایی ارجاع داده شدند.

وی در رابطه با موضوعات مطرح شده مبنی بر تحت کنترل بودن حجت‌الاسلام کروبی و همچنین میرحسین موسوی نیز اظهار کرد: معمولا چهره‌های سیاسی، محافظ‌هایی را به همراه دارند، اما برای این که کسی تعرضی به این افراد نکند در روز گذشته برای حفظ امنیت این دو تن، ماموران انتظامی در اطراف آن‌ها حضور داشتند.

وی تصریح کرد: آقای موسوی بیش از سه دقیقه در بهشت زهرا (س) حضور نداشتند و پلیس نیز دخالتی در آمدن و رفتن ایشان نداشت.

سردار رجب‌زاده با اشاره به این که اتفاقات روز گذشته، کشته‌ای در برنداشته است،‌ افزود: تعدادی از نیروهای پلیس نیز در این رابطه مجروح شدند.


خودکامه سبز

ارسال شده توسط مرتضی در 88/5/9:: 9:35 عصر

حماسه 22 خرداد مبارک باد. چشمان خود را باز کن خودکامه ، رای من اینجاست.

ایران فقط تهران نیست / تهران فقط شمران نیست.


از روباه پرسیدن شاهدت کیه گفت: دمم! ( چرا دشمن از موسوی حمایت می

ارسال شده توسط مرتضی در 88/5/9:: 5:38 عصر

به گزارش خبرگزاری فرانسه ایان کلی سخنگوی این وزارتخانه گفت: "به نظر من به خصوص مشاهده استفاده نیروهای امنیتی از زور برای متفرق کردن اعتراضات در کنار یک مقبره تاسف آور است."

او افزود: "ما در کنار مردم ایران، که خواهان استفاده از حق جهانی خود، برای تظاهرات صلح آمیز هستند می ایستیم."

مراسم روز پنجشنبه در بهشت زهرا به مناسبت چهلمین روز درگذشت کسانی برگزار شد که در اعتراضات روز ?? خرداد در تهران کشته شدند.

یک روز پیشتر هیلاری کلینتون وزیر خارجه آمریکا خبر آزار و اذیت زندانیان سیاسی در ایران را منزجرکننده توصیف کرده بود.

وی خواهان آزادی زندانیان سیاسی در ایران شد و گفت که دولت ایران باید برخورد مناسب و انسانی با زندانیان سیاسی داشته باشد.

به گفته کلینتون، ادامه بازداشت زندانیان سیاسی نشان می دهد که بحران سیاسی ایران هنوز رفع نشده است.

او با پررویی تمام در تمامی مسائل داخلی ایران دخالت کرد و کم مانده بود شخصا از موسوی و کروبی نام ببرد!!!

وزیر امور خارجه آمریکا همچنین بر احترام به حقوق اساسی مردم ایران از جمله آزادی بیان، آزادی مطبوعات و حق تجمع مسالمت آمیز تاکید کرد.

تجمع چند صد نفره ی دیروز نشان داد موسوی و دار و دسته اش هنوز به فکر براندازی نرم هستند!

 

حالا چرا آمریکا از موسوی حمایت میکند؟ خب معلوم است که موسوی در ایران سیاستهای اربابانش را اجرا میکند و آنها هم نهایت تلاش خود را برای موفق شدن این جریان منحرف و البته از بین رفته دارند!!


فرانس 24: 500 نفر در بهشت زهرا حضور داشتند!

ارسال شده توسط مرتضی در 88/5/9:: 5:13 عصر

عین اخبار فرانس 24:

بدا عناصر الشرطة الایرانیة الذین انتشروا فی مقبرة فی طهران بکثافة بعد ظهر الخمیس استخدام الهراوات لتفریق نحو 500 شخص اتوا لتحیة الضحایا الذین سقطوا فی التظاهرات الاحتجاجیة بعد الانتخابات.
  
افاد شهود ان اعدادا کبیرة من رجال شرطة مکافحة الشغب انتشروا عصر الخمیس فی مقبرة بهشت الزهراء فی طهران حیث یتوقع ان یتوجه قائدا المعارضة میر حسین موسوی ومهدی کروبی بمناسبة اربعینیة القتلى من المتظاهرین.
  
وقال شاهد ان "نحو 150 شرطیا من رجال مکافحة الشغب انتشروا داخل المقبرة واغلقت الشرطة ثلاثة ممرات مؤدیة الى قبور الضحایا".
  
واضاف ان "ما بین ثلاثین الى اربعین شخصا یتواجدون حول قبر ندا اغا سلطان" التی قتلت برصاصة فی طهران فی العشرین من حزیران/یونیو خلال تظاهرة احتجاج على اعادة انتخاب احمدی نجاد.

 

لینکش:http://www.france24.com/ar/20090730-iran-demonstration-police-grave-victims

 

تسلیت میگم به محضر آیت الله موسوی و البته آیت فانی کروبی که سردمدار مظلومان هستن!

بابا بیخیال شین دیگه!

فرانس 24 داره میگه 500 نفر داشتن اونجا ول میگشتن! شما میگین 40 هزار نفر!

پررویی آخه چقدر!؟؟

بسه دیگه!

شما آدم بشو نیستین! پس فعلا برین با 40 هزار توهم حال کنین!

 


<      1   2   3   4   5   >>   >



بازدید امروز: 3 ، بازدید دیروز: 20 ، کل بازدیدها: 121496
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ