سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سخنان استاد حسن عباسی درباره جنگ 33 روزه (سال 85)

ارسال شده توسط مرتضی در 90/5/8:: 2:57 عصر

سخنان استاد حسن عباسی درباره جنگ 33 روزه (سال 85)

منازعه ای که امروز بین اسلام , اسلام قرانی , اسلام نهج البلاغه , اسلام علی و اسلام حسن با همه ی مدرنیته با همه ی طول و عرضش در 28 گذشته جریان دارد. اسلام مدل زندگی مبتنی بر حیا است. یک قسمت کوچک ان را در طول 33 روز در تابستان امسال مشاهده کردید. اگر فلسطینی و عراقی زورشان[به امریکاییها و اسرائیلیها] نمیرسد. این 655 هزار کشته ای که اسوشیتدپرس اعلام کرده که در طول سه سال[82 تا 85] از بین رفته اند , اگر این مقدار کشته را مردم عراق میدادند؛ خودشان کشته میدادند و صدام را سرنگون میکردند به این ذلت نمی افتادند. اگر این مقدار کشته را ان روزی که ایستادند و برای تانکهای امریکایی دست تکان دادند , همون روز این تلفات را میدادند امروز به این خواری و ذلت نمی افتادند؛ که کشورشان تجزیه بشود و منابعشان برود و عراق برای سر پا ایستادن حداقل به صد سال دیگر وقت نیاز دارد , اگر امروز عراق ارام بشود. ولی آن چهار جوانی که در لبنان این ایستادگی را انجام دادند , دانش نظامی را صفر کردند و برای اولین بار دانش نظامی باید از نو چینش بشود! پنج ارزش نظامی در طرح ریزیهای استراتژیک در دنیا به ارمغان اوردند. اولینش این بود که 64 دستگاه تانک مرکاوا را در این 33 روز نابود کردند. تمام تانکهای دنیا چهار کلاس اول اصلیشان تانک ابرامز (m1-abrams ) امریکایی هست , تانک چلنجر انگلیسی هست ؛[ ما یک تانکی داریم در ایران به اسم چیفتین که انگلیسی هست و مدل پیشرفته اش میشود تانک چلنجر انگلیسی] تانک تی-80 روسی و تانک مرکاوای تیپ-3 اسرائیلی . ان سه تانک قبلی برای جنگهای اتمی ساخته شده اند , یعنی تشعشع اتمی در انفجارهای اتمی وارد این[تانک]ها نمیشود. کسی باور نمیکرد مرکاوا که نسبت به ان سه تا یک برتری دارد و برتریش هم این است که نه تنها ان قابلیتها را دارد , بلکه این امکان را هم دارد که در جنگ چریکی و ضد چریکی [شرکت کند]. چون اگر شما تانک مرکاوا را ببینید کاملا پخ میباشد , تانکهای امریکایی را که در خیابانهای بغداد میبینید مانند قوطی کبریت بلند است یعنی وقتی چریک به انها نزدیک بشود راحت میتواند به[تانک] ضربه بزند. چون اینها[اسرائیلیها] در جنگ چریکی در خاک فلسطین درگیر هستند ؛ تانک مرکاوا را خیلی پخ و خوابیده درست کرده اند. شما دیدید که تانک مرکاوا 64 دستگاهش در این 33 روز نابود شد , اسرائیل هنوز مانده است که[رزمندگان حزب الله] با چه چیزی این تاکها را زده اند؟! ما نمیخواهیم اینها[حزب الله] را ببریم بالا و بگوییم که حزب الله چه کرده است. نه! قران میگوید:" و ما رمیت اذ رمیت و لکن الله رما " , ای پیامبر ! تو تیر انداختی؟! من[الله] بودم که زدمش به هدف! " ان تنصر الله ینصرکم و یثبت اقدامکم " هرکسی خدا را یاری کند خدا هم به او ثبات قدم میدهد و یاریش میکند. پس استاندارد جنگ زرهی کاملا به هم ریخت! این پیامی برای امریکاییهاست ؛ که کاری که انها[حزب الله]کردند , اشل بزرگش را مردم ما میتوانند انجام بدهند.

استاندارد دوم در جنگ دریایی بود , در جنگ دریایی اسرائیل سه عدد ناو کلاس کوروت (corvette) دارد که موسوم هستند به سائر . از این سه ناو دو فروندش را حزب الله متلاشی کرد. شناورهای رزمی , یعنی شناورهایی که میتوانند بجنگند پنج دسته هستند: 1- کوروت ها 2- فریگیت ها 3- دیسترویر ها 4- کرویز ها و 5-بتل شیپ ها . ما در طول دفاع مقدس , از کشور عراق شناورهای اوزا را زدیم. این شناورها معروف به "شناور سریع موشک انداز ( Fast Attack Craft)" هستند. بعضی از شناورهایی که خود ما داریم مانند: شناورهایی که ارتش دارد به نام پیکان و شناورهایی که سپاه دارد به نام تندر اینها "شناور سریع موشک انداز" هستند. یعنی شناورهای تندرویی هستند که موشک انداز هستند و موشکهای کروز[دریایی] دارند. قبلا هارپون داشتند و الان سی-802 دارند. در طول دفاع مقدس هیچ کوروتی زده نشد. یعنی سقف جنگ دریایی ما با عراق در واقع ذیل این کلاسها بود.(البته در درگیری دریایی ایران با امریکا در سال 1367 دو ناوشکن و یک شناور سریع موشک انداز ایرانی به شدت اسیب دیدند و متاسفانه فقط یک ناوشکن نجات پیدا کرد و دو ناو دیگر غرق شدند) اصلا درگیری بین ایران و عراق به درگیری کلاسیک این شکلی نکشید. از نظر جنگ دریایی هنوز همه ی کارشناسان جنگ دریایی دنیا مبهوت هستند! که با چه چیزی حزب الله این دو ناو را زد و به قعر دریا فرستاد؟ یک سائر برای اسرائیل باقی ماند که ان را هم سریع کنار کشیدند. و سریع المانها و فرانسویها قرار شد که کمک کنند به اسرائیل تا ناوهای جدیدی بسازد.

در جنگ راکتی , ما در عملیات فتح یک که شهر کرکوک و تاسیسات نفتیش را زدیم ؛ آن چند کامیون خمپاره و راکت که منتقل شده بود[به محل عملیات] در عرض هفت ساعت شلیک شد و سریع نیروهای ما فرار کردند و از محل دور شدند.[مهر 1365] اینها [حزب الله] 2600 – 2700 راکت سنگین را به یک سوم خاک فلسطین اشغالی[70 کیلیومتر] در طول 33 روز کوبیدند. استانداردی که حزب الله از نظر عملیات ادواتی گذاشت , کاملا کارشناسان عملیات ادواتی دنیا را متحیر کرده است! که یک سازمان چریکی در حالی که به شدت زیر نظر ماهواره های کی اچ-11 و کی اچ-12 قرار دارد و اسرائیلیها و امریکاییها این ماهواره ها را به صورت انلاین در اختیار دارند و هر لحظه میتوانند از این ماهواره های نظامی که در ارتفاع 400 کیلومتری قرار دارند , استفاده کنند. میتوانند به راحتی بر صحنه ی نبرد زوم کرده و محل شلیک راکتها و موشکها را پیدا کنند. در یک منطقه بسیار کوچک 70 کیلیومتر در 70 کیلومتر این راکتها شلیک میشدند از جنوب لبنان و 33 روز اینها [اسرائیلیها] نتوانستند هیچ کاری بکنند.

استاندارد چهارمی که حزب الله گذاشت , شبکه ی سیفور ایتریف[شبکه ی ارتباطی و کنترل و فرماندهی صحنه ی نبرد]است. سیفور ایتریف شبکه ی عصبی میباشد. شما بدن انسان را که میبینید یک شبکه ی کامل است ؛ سیستم عصبی بدن من , شبکه ی فرماندهی و کنترل میباشد. که اگر دستتان را روی بخاری بگذارید , میسوزد , [شبکه ی عصبی] اطلاع میدهد که سوخت و فرمان میدهد که دست کشیده شود. برای حمله به عراق امدند ستون فقرات ارتش عراق را زدند. قطع نخاعش کردند که نتواند به دست و پا دستور بدهد که مشت شوید و بزنید. به این "جنگ سایبرنتیک" میگویند. جنگهای قرن 21 , جنگهای سایبرنتیک است. این که دیدید لبنان را ویران کردند , در به در میگشتند که شبکه ی فرماندهی و کنترل حزب الله را پیدا کنند. شخم زدند لبنان را که بتوانند ستون فقرات را بزنند و این سیستم از گردن به پایین , قطع نخاع بشود. اما 33 روز طول کشید در ان منطقه ی کوچک 70 کیلومتری و ستون فقرات حزب الله [شبکه ی فرماندهی و کنترل] نابود نشد! حال در کشور به این بزرگی[ایران] با این وسعت و عظمت مثل ایران , با اینهمه کوه و اینهمه دشت و بیابان و ... چطور شما[تمدن کفر جهانی] میخواهید شبکه ی فرماندهی و کنترل جمهوری اسلامی را نابود کنید؟!

استاندارد اصلی و اساسی این بود که اینها[اسرائیلیها و امریکاییها] تصمیم داشتند که مردم را از حزب الله بگیرند. این اصطلاح جنگ چریکی امریکاییهاست: "چریک ماهی است و مردم دریا هستند. باید ماهی را از اب بگیرید تا نابود بشود" اینها کوبیدند لبنان را که حزب الله را از مردم بگیرند؛ به عنوان ماهی از اب ابیرون بیاید و خفه شود. اما شما دیدید که دبیر کل حزب الله سوت میزند و انهمه مردم به خیابانها میریزند! و از موضع حزب الله دفاع میکنند. چون فهمیده اند که زیر سیطره ی اسرائیل بودن یعنی ذلت. چون طولکرم و غزه را دیده اند و میدانند که باید با گوشت و پوست و استخوانشان بمانند و دفاع کنند. این پیام خطبه ی 27 نهج البلاغه است که هر کس در خانه ی خودش با دشمنش جنگید , ذلیل و خوار است.

با این نکته تمام میکنم که پنجه های خونین صهیونیسم و استکبار جهانی از سرزمین ما بدور ؛ به حرمت خون شهدای ما در گذشته و پایمردی و شجاعت جوانان امروز ما , نسل شما....

انشاءالله.





بازدید امروز: 1 ، بازدید دیروز: 0 ، کل بازدیدها: 121416
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ