سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عذاب موعود فرا رسید!!!

ارسال شده توسط مرتضی در 88/5/7:: 4:50 عصر

کیفرخواست تعدادی از متهمان شرکت در اغتشاشات خیابانی تهران جهت محاکمه آنها از سوی دستگاه قضایی صادر شده است.

به گزارش ایرنا، کیفرخواست تعدادی از متهمان شرکت در اغتشاشات خیابانی پس از انتخابات صادر شد و محاکمه این متهمان از روز شنبه هفته آینده آغاز خواهد شد.

براساس این گزارش در نخستین مرحله از محاکمه متهمان به طراحی و اجرای تحرکات خرابکارانه، کیفرخواست حدود 20 تن از عناصر برهم زننده نظم و امنیت مردم صادر شده و آنها به اتهام ارتکاب جرایمی نظیر ارتباط مستمر با گروهک تروریستی نفاق، بمب گذاری، حمل سلاح گرم، حمل نارنجک جنگی، حمله هدفمند به نیروهای انتظامی و بسیجیان، حمله هدفمند به مراکز دانشگاهی و نظامی، ارسال تصویر برای رسانه های دشمن، سازماندهی اوباش و اغتشاشاگران و ایراد خسارت به اموال و اماکن دولتی و عمومی اعم از تخریب و تحریق بانکها و منازل مسکونی محاکمه خواهند شد.

در این مرحله آمران شورش های پس از انتخابات محاکمه نمی شوند، بلکه برخی آثار و نتایج طراحی سناریونویسی آنها به عنوان دستورالعمل اغتشاشات روشن خواهد شد.

گفتنی است، در میان متهمان به مشارکت در شورش های خیابانی افراد مرتبط با گروهک تروریستی منافقین و بهائیت حضور دارند.

 

گفتنی است که باید این اغتشاشگران که با هدف قبلی و با همکاری با منافقین و خارجیها در خیابانها آشوب به پا کردند به اشد مجازات برسند!

و کسانی که دیگر حد را از سر گذرانده اند امیدواریم که مجازات اعدام بگیرند تا دیگر به موجودیت نظام جمهوری اسلامی ایران و رهبر انقلاب توهین نکنند!

به امید نابودی دشمنان این نظام....


آقای لاریجانی هم بالاخره یه حرکتی از خود نشون داد!

ارسال شده توسط مرتضی در 88/5/7:: 4:46 عصر

شبکه ایران: علی لاریجانی بار دیگر سخنانی را در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد که جنس آنها متفاوت از برخی موضع‌گیری‌های اخیرش بود.

وی در آغاز جلسه امروز مجلس شورای اسلامی، با دیگر بر لزوم تمسک و تبعیت از مقام معظم رهبری تاکید کرد و گفت که عناوین مختلف سیاسی چپ و راست اعم از اصلاح طلب و اصولگرا بدون تمسک به رهبری دچار سقوط و تبدیل به بیگانه می‌شوند.

رئیس مجلس شورای اسلامی رهبری را علاوه بر مرجعیت دینی برای مردم، عامل قدرتمند صیانت از منافع ملی و منشاء وحدت ملی کشور دانست.

لاریجانی با بیان اینکه پیروی قوه مقننه از مقام معظم رهبری را افتخاری برای مجلس شورای اسلامی است از دستورات رهبری در خصوص مسائل دستگیر شدگان تقدیر کرد.

وی روز یکشنبه نیز در آغاز صحن علنی مجلس نظرات رهبری را مظهر وحدت ملی کشور دانسته و از مسئولین خواسته بود تا از هر تحرک قلمی و بیانی پرهیز کنند.

اظهارات این روزهای لاریجانی که به کم‌توجهی برخی شخصیت‌های مطرح به بیانات رهبر انقلاب اشاره دارد، در حالی بیان می‌شود که او همزمان با ناآرامی‌های پس از انتخابات 22 خرداد، در سخنانی مشکوک و قابل تامل به دفاع از معترضان خیابانی پرداخت و سخنان رهبری انقلاب را در این باره نادیده گرفت چنانکه اعتراض جمعی از نمایندگان مجلس و شخصیت‌های سیاسی را برانگیخت.

رئیس مجلس که در برنامه‌ گفتگوی ویژه خبری شبکه دو شرکت کرده بود، برخلاف تاکید رهبر انقلاب در پرهیز از اعتراضات خیابانی و ایجاد آرامش در جامعه، با حمایت تلویحی از معترضان نه تنها باعث آرام‌ شدن فضای کشور نشد بلکه شاید در شدت یافتن آنها نیز تاثیر داشت.

لاریجانی در این برنامه حتی نسبت به عملکرد وزارت کشور در خصوص عدم صدور مجوز برای معترضان نیز انتقاد کرد.

"چرخش مثبت رئیس مجلس" و تاکید چندباره او بر اطاعت از رهبر معظم انقلاب و اهمیت نقش ایشان، در شرایطی که معترضان به نتیجه انتخابات تاکنون به خط ولایت و رهبری بازنگشته‌اند، نشان داد که او راه خود را از آنان جدا نموده است.

دیگر پیام مواضع اخیر لاریجانی این است که برخی اظهاراتش مبهم او در روزهای پس از انتخابات، تنها خطایی بوده که تحت تاثیر فضای موجود رخ داده است.

رئیس مجلس اکنون می‌کوشد تا با اتخاذ رویکردی ولایت‌مدارانه خاطره بد آن مواضع نادرست خود را در اذهان مردم کمرنگ کند و پایبندی خود را به خط ولایت استحکام بخشد.

این رویکرد از آن رو ارزشمند است که لاریجانی به اشتباه خود پی برده و درصدد جبران آنست است.

البته لازمه بگم که امروز توی مجلس بازم قاطی کرد و خواستار آزادسازی اغتشاشگران شدند!!!

امیدواریم اغتشاشگران به اشد مجازات برسند تا دیگر هوس اغتشاش خیابانی نکنند!!


ahmadinejad is my president

ارسال شده توسط مرتضی در 88/5/5:: 8:22 عصر

                               با اینکه اینهمه میگن فلان و بهمان! و تازگیا هم کارای احمدی ناد به مذاق ما خوش نیومده ولی میگم : احمدی نژاد رئیس جمهور قانونی ایران است!

                                                                                    ahmadinejad is my president

 

 

                                                               برای حمایت از انسانیت و محترم شمردن رای 40 میلیون نفر انسان این نوشته را در وبلاگ خود قرار دهید!

 


آقای احمدی نژاد خدمت ، فقط خدمت!

ارسال شده توسط مرتضی در 88/5/5:: 4:24 عصر
در انتخابات دهم ریاست جمهوری حوادث مهم و بزرگی برای کشور رخ داد از حاشیه های قبل از انتخابات گرفته تا حوادث تلخ بعد از انتخابات. در این انتخابات ما شاهد اعلام نام هایی از سوی دگتر احمدی نژاد بودیم که شاید مردم سالها بود منتظر شنیدن آنها بودند ! فقط منتظر شنیدنش از یک مسئول !!!

نام ها برده شد و دیدیم چه حوادثی در واکنش به بردن این نام ها رخ داد و چه کسانی چه مواضع شفافی گرفتند !!! در واقع تنها نکته مثبت این حوادث تلخ همین پدیده شفافیت در اعلام مواضع بود در طی این روزها شاهد اعلام شفاف مواضع سیاسیون و حتی رسانه ها اعم از صدا و سیما – روزنامه ها و ویژه نامه و سایت های خبری بودیم و در واقع همگی بدون هیچگونه پرده پوشی و پایین و بالا کردن مطالب حرف ها و نظرات خود را اعلام نمودند.

اما امروز همه چیز تمام شده است !! مقام معظم رهبری در چندین سخنرانی پی در پی اعلام نمودند که دیگر زمان بحث و جدال به پایان رسیده و تنها چیزی که لازمه کشور است اتحاد است و همگی باید تلاش کنیم کشوری یکپارچه و متحد داشته باشیم.

در رسیدن به اتحاد مد نظر معظم له وظایف افراد مختلف متفاوت است شاید در اینجا لازم باشد به بحث خواص و عوام مد نظر رهبری نیز اشاره ای نمود.

""" آری! وقتی خواصِ طرفدارِ حق، یا اکثریت قاطعشان، در یک جامعه، چنان تغییر ماهیت می‌دهند که فقط دنیای خودشان برایشان اهمیت پیدا می‌کند؛ وقتی از ترس جان، از ترس تحلیل و تقلیل مال، از ترس حذف مقام و پست، از ترس منفور شدن و از ترس تنها ماندن، حاضر می‌شوند حاکمیت باطل را قبول کنند و در مقابل باطل نمی‌ایستند و از حق طرفداری نمی‌کنند و جانشان را به خطر نمی‌اندازند؛ آن گاه در جهان اسلام فاجعه با شهادت حسین‌بن‌علی علیه‌السّلام - با آن وضع - آغاز می‌شود. حکومت به بنی‌امیّه و شاخه‌ی «مروانی» و بعد به بنی‌عبّاس و آخرش هم به سلسله‌ی سلاطین در دنیای اسلام، تا امروز می‌رسد!

امروز به دنیای اسلام و به کشورهای مختلف اسلامی و سرزمینی که خانه‌ی خدا و مدینةالنّبی در آن قرار دارد، نگاه کنید و ببینید چه فُسّاق و فُجّاری در رأس قدرت و حکومتند! بقیه‌ی سرزمینها را نیز با آن سرزمین قیاس کنید. لذا، شما در زیارت عاشورا می‌گویید: «اَللّهُمَ‌ّ الْعَنْ اَوَّلَ ظالِمٍ ظَلَمَ حَقَ‌ّ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ.»در درجه‌ی اوّل، گذارندگان خشت اوّل را لعنت می‌کنیم، که حق هم همین است. """"

اینک یکی از افرادی که بیشترین و سنگین ترین وظیفه را در این خصوص بر عهده دارد شخص رئیس جمهور است که لازم است با آرامش و صبر کافی وظیفه خود را به درستی و با کمترین عیب و نقص موجود اجرا نماید.

در این میان انتخاب اعضا جدید کابینه و همکاران رئیس جمهور می تواند تاثیر بسیاری در حفظ آرامش و اتحاد کشور و یا بلعکس داشته باشد.

آقای دکتر یکی از مهمترین و جنجالی ترین مباحث روزهای اخیر و آینده بحث آقای مشایی است. شاید مسائلی باشد که ما از آن خبر نداشته و شاید ایشان فردی بسیار پاک و صادق و خدمتگذار باشند اما چیزی که ما در حال حاضر می دانیم جنجال هایی است که اکنون بر سر انتصاب ایشان بوجود آمده و مهمتر از آن مخالفت شخص رهبری با این انتصاب !!!

این انتصاب و مخالفت مقام معظم رهبری آزمونی است برای شما و حتی بیشتر از شما برای جناب مشایی !!!

جناب دکتر احمدی نژاد ما شما را فردی ولایت مدار و خدمتگذار می دانیم و به همین دلیل همه چیز خود را برای انتخاب شما هزینه کردیم ! البته نه برای شخص شما بلکه برای تفکرتان که ان را گفتمان حضرت روح الله و انقلاب می دانیم.

جناب آقای دکتر !!! بهتر آن بود که شما با توجه به نظرات مقام معظم رهبری و دیگر علما و حتی حامیان عام و خاص خود جناب مشایی را بطور کامل از کابینه خود حذف می نمودید !!!

جناب آقای دکتر با توجه به روابط خانوادگی که نیز با جناب مشایی دارید بهتر است خود را از تهمت ها دور نگه داشته  و سخن رهبری را که برای ما ئ شما فصل الخطاب است اجرا نمایید چون ولایی بودن در حرف نیست در عمل است.

آقای دکتر !!! فکر کنم یکی از بهترین کارهایی که می توان در حال حاضر برای کشور انجام داد ایجاد اتحاد و خدمت به مردم باشد !!! خدمت !!! خدمتی که بدور از هرگونه جنجال و جو سیاسی باشد !!!

آقای دکتر !!! در شما درخواست میکنم در حال حاضر فقط به مردم خدمت کنید !!! خدمت!!!

به نقل از سرباز


آقای احمدی ناد به کجا چنین شتابان!

ارسال شده توسط مرتضی در 88/5/5:: 4:22 عصر

مطمئنا در مورد قضایای اخیر شنیدین!

معاون اول و .... و کارهایی از سوی آقای احمدی ناد که به شخصه خودم خوشم نیامد!

اما ادامه قضایا!

محمود احمدی‌نژاد در فاصله کمتر از 8 روز تا پایان دولت نهم، دست به برکناری‌های غیرمنتظره در کابینه زد.

به گزارش رجانیوز، احمدی‌نژاد در این اقدام غیرمنتظره غلامحسین محسنی اژه‌ای وزیر "اطلاعات" و محمدحسین صفارهرندی وزیر "فرهنگ و ارشاد اسلامی" را برکنار کرد.

همچنین به محمد جهرمی وزیر "کار و امور اجتماعی" نیز اطلاع داده شده است که در جلسه امروز هیئت حضور نیابد.

اخبار ضد و نقیض از برکناری وزیر "بهداشت، درمان و آموزش پزشکی" نیز در برخی رسانه‌ها منتشر شده است اما وی در جلسه دولت حضور یافته و این خبر تأیید نمی‌شود.

محسنی اژه‌ای پیش از این نیز قرار بود که با ریاست لاریجانی بر قوه قضائیه به‌عنوان یکی از مسئولان ارشد دستگاه قضایی منصوب شود.

محمد علی خواجه پیری مدیر مرکز فعالیت‌های قرآنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان سرپرست این وزارتخانه انتخاب شده است.

علوی از معاونان وزارت اطلاعات نیز به‌عنوان سرپرست این وزارتخانه منصوب شده است.

در این زمینه برخی منابع با استناد به اصل 136 قانون اساسی معتقدند به‌دلیل تغییر بیش از نیمی از هیئت وزیران، دولت باید برای ادامه فعالیت از مجلس شورای اسلامی رأی اعتماد بگیرد.

وزرای برکنار شده در جلسه هیئت دولت روز چهارشنبه نسبت به تعلل در اجرای امر رهبر انقلاب مبنی بر برکناری اسفندیار رحیم‌مشایی اعتراض کرده بودند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی شنبه هفته گذشته در نامه‌ای به احمدی‌نژاد با اشاره به برخلاف مصلحت بودن انتصاب مشایی به‌عنوان معاون اول رئیس‌جمهور و ایجاد اختلاف و سرخوردگی در میان علاقمندان به احمدی‌نژاد در اثر این انتصاب، خواستار برکناری مشایی شده بودند.

احمدی‌نژاد پس از گذشت یک هفته و پس از انتشار رسمی نامه رهبری، با استعفای مشایی موافقت کرد.

به نقل از رجانیوز


<   <<   6      



بازدید امروز: 10 ، بازدید دیروز: 20 ، کل بازدیدها: 121503
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ