سفارش تبلیغ
صبا ویژن

متهم اغتشاشات اخیر: موسوی باید در دادگاه پاسخ بدهد!

ارسال شده توسط مرتضی در 88/5/25:: 6:21 عصر

یکی از متهمان پرونده کودتای مخملی و اغتشاشات اخیر تهران در دادگاه خطاب به موسوی گفت: این دادگاه جایگاه شما و دوستانتان است که من و امثال من را فریب داده و به خیابان‌ها کشاندید.

به گزارش فارس، در ادامه سومین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات متهمان پرونده کودتای مخملی و اغتشاشات اخیر تهران کیفر خواست یکی از متهمان به نام مهرداد اصلانی فرزند غلامرضا 22 ساله ساکن تهران توسط معاون دادستان عمومی انقلاب قرائت شد.

وی به اقدام علیه امنیت کشور از طریق اجتماعات و تبانی به قصد بر هم زدن نظم عمومی ، فعالیت تبلیغی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از طریق شرکت در تجمعات غیرقانونی و شعار‌دهی علیه مسئولین ایجاد شبهه جعل و تقلب در نتیجه انتخابات و سلب اعتماد عمومی نسبت به حاکمیت و مراجع رسمی کشور،‌ ایجاد اخلال در نظم عمومی از طریق بلوا و آشوب و حرکات غیر متعارف و ایجاد ترس و وحشت در جامعه ، مشارکت در تخریب و آتش زدن اموال دولتی ،‌ عمومی متهم شده است.

و ی که به عضویت در سازمان رأی و ارسال پیام به شبکه بی‌بی‌سی متهم است در تاریخ 31 خرداد 88 در تهران بازداشت شده است.

معاون دادستان عمومی انقلاب دلایل اتهامات وی را شناسایی متهم به عنوان یکی از عوامل اغتشاش توسط مأمورین که با عضویت در سازمان رأی و ارسال پیام به شبکه بی‌بی‌سی ، قبول شرکت در اغتشاشات و اقدامات مجرمانه انتسابی ، اقرار و اعترافات متهم به اعمال انتسابی و سایر موارد که در پرونده درج شده دانست.

وی ادامه داد: با توجه به مندرجات در این پرونده و به استناد به مواد 500، 610، 618، 677، 687، 689، قانون مجازات اسلامی و به لحاظ اهمیت موضوع و ایجاد خسارت به کشور ، همسویی با بیگانگان و اختلال شدید در امنیت جامعه برای متهم درخواست محاکمه و اشد مجازات را دارم.

در ادامه جلسه مهرداد اصلانی ضمن دفاع از خود با اشاره به برخی توضیحاتی که در اولین جلسه دادگاه در تاریخ 10 مرداد داده است گفت: من و دوستانم که در زندان با هم بودیم به این باور رسیدیم که مورد فریب و آلت دست برخی نخبگان سیاسی و احزاب قرار گرفتیم و همین جا ضمن قبول اشتباهات از رهبر معظم انقلاب و مردم عزیز کشورم عذرخواهی می‌کنم.

اصلانی با تأکید بر اینکه بنده معتقد به جمهوری اسلامی بوده و افتخار می‌کنم که در این کشور متولد شده‌ام اظهار داشت: من به این نظام اعتماد دارم اما آیا باید تمام عقوبت این اشتباهات موجب من و امسال من شود و نباید کسانی که ما را فریب داده‌اند و ما تحت تأثیر آنها بودیم مجازات شوند.

وی با اشاره به اعترافات محمد‌علی ابطحی مبنی بر اینکه تقلب اسم رمز آشوب‌ها بود گفت: برخی قبل از انتخابات شبهه تقلب را وارد کرده‌اند و همان‌ها بودند که کمیته صیانت از آراء را تشکیل داده اند و اینجا من می‌پرسم که آیا سهم مدیریت آنها بیشتر از ما است یا کمتر.

این متهم خاطر نشان کرد: موضوع تقلب از سوی برخی شخصیت‌های نظام مطرح شد و همین‌ها بودند که کمیته صیانت از آراء را تشکیل داده‌اند و بر همین اساس ما به آنها اعتماد کرده و فریب خوردیم.

وی ادامه داد: یکی از سیاسیون گفته است: که ما از نخبگان سیاسی هستیم و اینها اغتشاش‌گر هستند من تعجب می‌کنم که چطور قبل از انتخابات به ما بها می‌دادند و امروز این حرف‌ها را در مورد ما می‌زنند .

مهرداد اصلانی در ادامه خطاب به موسوی یکی از کاندیداهای دهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: شما با ادعای تقلب و با عدم تمکین به قانون و قانون‌شکنی این بدعت را پایه گذاشتید و این حوادث را به وجود آوردید و موجب شدید من و امسال من به شما رأی دادیم براساس همین حرفها به خیابان‌ها بریزیم و نظم عمومی را مختل کرده و کاری کنیم که رهبر معظم انقلاب ناراحت شوند وقتی به خود آمدیم که خودمان را در وسط اغتشاشات دیدیم.

این متهم با بیان اینکه به گفته رهبر معظم انقلاب ما جوانان آینده‌ساز این کشور هستیم گفت: ما امروز در حالی در زندان هستیم که فکر می‌کردیم که موسوی راست می‌گوید و اکنون از او می‌پرسیم که چطور می‌ خواهد جواب ما و صورت اشک‌بار خانواده ما را بدهد و سوال من این است که سهم آقای موسوی از این رنجها که ما متحمل شدیم چه است.

وی همچنین خطاب به موسوی گفت: اینجا جایگاه کسانی مانند شما و دوستان شما است که مسبب این مسائل شدید.

وی همچنین خطاب به رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: ما شما را به عنوان پدر معنوی خود می‌شناسیم و از شما می‌خواهیم که با یک بار اشتباه از فرزندان خود بگذرید همانطور که در سخنرانی 13 رجب فرمودید ما جوانان فرزندان انقلاب و فرزندان شما هستیم.

وی خاطر نشان کرد: اگر برخی نامزدهای انتخابات نتیجه آن را می‌پذیرفتند امروز شیرینی حضور مردم به کام آنها تلخ نمی‌شد.

وی همچنین از رهبر معظم انقلاب خواست تا با گذشت از آنها بار دیگر این افراد را به آغوش جامعه برگردانند و همچنین خواستار مجازات عاملان اصلی این حوادث شد.

مهرداد اصلانی در خصوص عضویت در سازمان رأی که مورد سوال قاضی بود گفت: در انتخابات سوم شوراها یکی از آشنایان به من گفت تعدادی اسم برای عضو در سازمان رأی به او بدهم و وقتی من در مورد این سازمان سوال کرده‌ام می‌خواهیم لیستی تهیه کنیم تا به کاندیداهای اصولگرایان رأی دهم و من پس از آن دیگر هیچ فعالیتی نداشتم چرا که به خدمت سربازی رفتم.

این متهم همچنین در خصوص ارسال پیام به شبکه بی‌بی‌سی با قبول این اتهام گفت: بنده یک بار قبل و دو بار بعد از انتخابات به این شبکه ایمیل زدم که اگر دادگاه اجازه دهد مضمون این ایمیل‌ها را نگویم هر چند در پرونده درج شده است و قبول دارم که این کار اشتباه بوده است چرا که فکر می‌کردم اگر چنین ایمیل‌های اعتراض‌‌آمیزی برای آنها بفرستم با من تماس می‌گیرند و می‌توانم نظرات خود را بیان کنم.

در ادامه وکیل این متهم با بیان اینکه موکل بنده هیچ قصدی برای اخلال در امنیت ملی و یا انجام اعمالی در آتش زدن اموال عمومی و شرکت در تظاهرات منجر به خشونت نداشته است گفت: موکل من تنها در دو راهپیمایی شرکت کرده و طبق گفته خودش پس از سخنان رهبر انقلاب در نمازجمعه در هیچ تظاهرات دیگری شرکت نکرده است.

موکل اصلانی با رد دیگر اتهامات مندرج در کیفر خواست گفت: موکل من پشیمان است و دیگر اتهامات کیفر خواست مصداق موکل بنده نیست چرا که فعالیت‌های تبلیغی احتیاج به آگاهی و سابقه دارد و در حالی که موکل من فاقد این پیشینه است.

وی با بیان اینکه پدر موکل خود جانباز و دایی او شهید است اظهار داشت: با توجه به شواهد شخصیتی و خانوادگی موکل و با بیان اینکه اقتدار نظام بیشتر از آن است که با دادن یک ایمیل متزلزل شود و با توجه به اینکه موکل بنده جوان بوده و فاقد سابقه کیفری و به تعبیر خودش اقدام بچگانه‌ای کرده و اکنون پشیمان است و با توجه به اینکه از رهبر انقلاب اسلامی اظهار تمکین نموده و با مأمورین نیز همکاری داشته است از دادگاه طلب ارفاق و بخشش اسلامی دارم.

وی همچنین گفت: موکل من خود به کلانتری رفته و خودش را معرفی کرده و دستگیر نشده است وکیل مهرداد اصلانی همچنین برای ارائه لایحه خود از دادگاه مهلت یک هفته‌ای درخواست کرد.


واقعا معلومه کی به کیه!

ارسال شده توسط مرتضی در 88/5/15:: 2:41 عصر

منظور از نوشتن این چند سطر جوابیه ای بود در خصوص نظرات بعضی دوستان و دشمنان که در پستهای قبلی. از آنجایی که تک تک شما برایم عزیز بودید ، چه موافق و چه مخالف ، چه کسانی که در پیامهایشان به نحوی به اعتقادات من بسیار صریح اهانت کردن و حتی پا را فراتر گذاشته و به ائمه اطهار (ع) و رسول گرامی اسلام (ص) بدترین ناسزاها را که در شان و شخصیت خودشان بود به بزرگان دین ما گفتند . متاسفانه بعضی پیامها به حدی زشت است که بنده از تائید آن برای نمایش عمومی خودداری کردم . دوست ندارم وقت شما را با این حرفها بگیرم بنابراین به سراغ اصل مطلب می روم .

متاسفانه دشمنان ایران اسلامی و ملت ایران یک بار دیگر در بین ما در حال جولان دادن است و از هیچ حربه ای برای ضربه زدن فرو گذار نخواهد کرد . اولین حربه دشمن برای ایجاد ضربه به پیکره نظام مردمی ما نفاق است . عاملی که از خلقت حضرت آدم (ع) باعث درگیری های شدیدی بین ما انسانها بیشترین کار آیی را داشته است . متاسفانه وضعیت کنونی جامعه ما بعد از انتخابات ?? خرداد به صورتی به دست منافقین که همانا سردمداران نفاق هستند افتاد که ضرر کنندگان اصلی این اتفاقات مردم ایران بودند . در این میان بیشترین منفعت نصیب دشمنان خارجی و عوامل داخلی آنها شد که با دروغگویی و شبه افکنی و سیاه نمایی اوضاع سیاسی مملکت را در ، دیدگاه اقشار مختلف جامعه  نسبت به نظام و حتی به یکدیگر و بالاتر از آن نسبت به اعضای خانواده خود بد کردند و کار را به جایی رساندن که برای مثال در یک خانواده نگاه فرزندان به پدر و بالعکس و نگاه یک خانواده با دیگر اقوام به گونه ای شد که چشم دیدن یکدیگر را نداشتند و حتی در مهمانی های فامیلی یکدیگر را به گونه ای تهدید می کردند ، و نتیجه آن شد که متاسفانه در روزهای بعد از اعلام نتایج موجی از کینه در جناح مغلوب پدیدار گشت که رقیب و جناح پیروز را دشمن اصلی خود دید و این احساس را به کل جامعه نسبت داد و نتیجه باز آن شد که اصلا ?? میلیون ??? هزار رای را نمی دیدند البته باید اعتراف کرد دشمن در این جبهه بیشتر از هر زمانی خوب کار کرد و تا حدودی به اهداف خود رسید . در مقابل جناح پیروز به دلیل اهانتی که از سوی رقیبان به او شده بود که حضور حدود ?? میلیونی را نادیده و از آن با تقلب یاد کرده بودند بر آن شد که از حق خود دفاع کند .متاسفانه نفاق در بین بعضی سران جناح ها هم رخنه کرده بود و پای بند نبودن آنها به قانون هم به گونه ای دیگر اوضاع را وخیم تر کرد . اما نکته ای که باز در اینجا متذکر می شویم این است که دشمن در لباس مردم وارد میدان شد این سو در لباس بسیج و  سپاه در دیگر سو با چهره مردمی و رنگ سبز ، در اینجا اصلا قصدم اهانت به رنگ مشخص یا یک گروه مشخص نیست ، این را می گویم تا شما بدانید در حال حاضر  تشخیص دوست و دشمن بسیار سخت و دشوار است .

امروز از طریق سایت وبگذر به صورت زنده بازدید کنندگان وبلاگ را مشاهده می کردم که از کجا لینک شده ام با نکته جالبی برخورد کردم که لازم دیدم بعضی دوستان با انصاف هم با خبر باشند . خب می دانید وبلاگ ها و سایتها از نقاط مختلفی بازدید کننده دارند که به طریق مختلفی می توان از محل ورودشان خبر دار شد . وبلاگ من از ساعت ??:?? الی ??:?? بعد ازظهر بیشترین بازدید کننده خارجی مخصوصا کشور آمریکا را داشته و نظراتی هم که به وبلاگ ارائه شده است بیشتر از کشورهای آمریکا و انگلیس و دیگر کشورهای اروپایی بوده است و سهم بازدید کنندگان ایرانی بسیار کمتر مشاهده می شود و این نشان دهنده این نکته است که متاسفانه خط فکری که در حال تزریق به مردم ایران است از خارج و توسط عوامل خارجی تزریق می شود هر چند در این بین ایرانی های خارج از ایران را هم می توان اضافه کرد که می خواهند القائات استکبار را از طریق خود در جامعه تزریق کنند . لذا وقتی نظرات را می خوانی می بینی نه احترامی به شخصیت های کشور مانند رهبر انقلاب قائل هستند نه اعتقادات دینی و رسمی مردم ایران و به تنها چیزی که فکر میکنند ریشه کن کردن نظام اسلامی و مردم ایران هستند . 

اما در این قسمت روی سخنم به کسانی است که در داخل کشور فریب هرزه گویی های خارجی ها را می خورند . برادران و خواهران گرامی خیلی کوتاه خدمتتون عرض میکنم در حال حاضر وضعیت هرج و مرج و خون ریزی های روزانه را در کشورهای همسایه می بینیم که تنها عامل بیچارگی آنها متحد نبودن و نداشتن یک رهبر واحد و پایبند نبودن به قوانین و گوش به فرمان بودن آنها به سران مستکبران است . فکر میکنید این آشوبها که هر روز به بهانه ای در کشور رخ می دهد به صلاح ملت است و آیا دشمنان دلشان به حال ما سوخته که در هر تریبونشان دم از نبودن آزادی بیان و حقوق بشر در ایران می زنند ؟ دوران جنگ را فراموش کرده اید ؟ همه دنیا با همه توان خود برای مقابله با ملت وارد میدان شده بودند . روزانه چند موشک و بمب بر سر مردم ایران خالی می کردند ؟ چرا آنجا دم از حقوق بشر نمی زدند ؟ اوضاع کشورهای همسایه را ببینید و قدر وضعیت کنونی را که صدقه سر شهدا به ما رسیده است را بدانید .به امید ظهور تنها منجی عدالت در عالم بشریت حضرت صاحب الزمان (عج) 
مربوط به وبلاگ بهشت خوبان!

«با شکایت از آقای میرحسین موسوی و حامیانش به موج قانون بپیوندید.

ارسال شده توسط مرتضی در 88/5/15:: 2:34 عصر

دریا مظهر عظمت، پاکی، صداقت و اقتدار است و موج  نمادی از خشم آن.انسان ها به مثابه قطره هایی زلال می مانند که هر چند مجموعه ای از آن ها همانند رود خروشانی به سوی مجموعه ای متحد و بزرگ همچون دریای عظیم ملتی واحد سرازیر می گردند و هیچ کس نمی تواند در دریای همدلی و یگانگی انسان ها خللی ایجاد کند مگر اینکه دریا با موج خشم ونفرت خود کشتی طغیان گرش را منهدم و نابود سازد. اگر چه صبر دریا زیاد است و عمر طوفان کم ...  سیل رای های  پاک ملت ایران خانه های پوشالی دشمنان را با خود شست و بار دیگر جلوه ای از دریای همدلی و یکپارچگی مردم ایران به وسعت چهل میلیون رای و بیش از 85% واجدین شرایط را در حضور جهانیان به منثه ظهور گذاشت. این قدرت نمایی وابسته به رنگ و شخص و حزب و گروه نبود. سبز و سفید و قرمز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران موسوی احمدی نژاد رضایی یا کروبی را نمی شناخت. دریای عظیمی که روز 22 خرداد از حضور چهل میلیون من در قالب یک «ما»ی بزرگ ایجاد شد غرور آفرین و دلپذیر بود اما حیف و دو صد حیف که عده ای از قبل از انتخابات جشن همدلی مردم ایران را دستخوش تمایلات خود نمودند و بعد از انتخابات هم سعی کردند با طرح همان شبه هایی که از قبل بر طبلش می کوبیدند دریای غرور ایرانیان را خدشه دار کنند. و ما امروز با گذشت حدود یک ماه از خلق این حماسه بزرگ از خود می پرسیم که مگر اینان با دستگاه وحی در ارتباط بودند که از قبل از انتخابات تشکیل کمیته صیانت از آراء را در دستور کار خود قرار دادند و از احتمال وقوع آشوب و فوران آتشفشان های درون سینه خبر دادند؟نمی دانیم چه شد که عده ای از درون همین نظام بر کشتی تمایلات بی منطق خود سوار شدند و مرزهای قانونی را شکستند و زیر بار نصیحت هیچ مشفقی نرفتند و صد البته که می خواهیم بدانم ناخدایان این کشتی ازآقای موسوی گرفته تا... با چه دلیل و منطق و نیتی حدود و صغور دریای عظیم ملت ایران را شکستند و این چنین برای دشمن داخلی و خارجی بستر آشوب و جنایت را فراهم ساختند. َما گرچه آقای موسوی را فرزند نظام و انقلاب می دانیم اما با اعلام شکایت از ایشان موج قانون تشکیل می دهیم تا کشتی سواران گسیخته از مرزها را به ساحل قانون بازگردانیم. باشد که خیر خواهی و حق طلبی مردم به پاخاسته و شاکی نمادی از قانون مدارَی مردم  و مسئولین در داخل و خارج از کشور باشد.

«با شکایت از آقای میرحسین موسوی و حامیانش به موج قانون بپیوندید.»

در لینک بالا میتوانید جزو شکایت کنندگان از موسوی باشید! از موسوی شکایت کنیم! تا با آشوبگر و مزدور بزرگ آمریکا حساب و کتاب بکنیم!


قلم نیوز حالش چطوره؟

ارسال شده توسط مرتضی در 88/5/12:: 8:51 عصر

توصیه میکنم به سایت معلوم الحال قلم نیوز بروید تا صورت نشسته ی مزدور رو ببینید که چطور زیر عکس امام خمینی(ره) جا خوش کرده!( بیا کنار مزدور عوضی!)

واقعا معلومه که این سایت به همراه سازندگانش دارن بدترین لحظات زندگانی نکبت بارشون رو میگذرونند!


پیروزی بزرگ در مراسم تنفیذ ریاستجمهوری دهم چه بود؟

ارسال شده توسط مرتضی در 88/5/12:: 8:43 عصر
 

مراسم باشکوه تنفیذ دومین دوره ریاست‌جمهوری دکتر احمدی‌نژاد بالاخره برگزار شد و در این تنفیذ مهم پیروزی بزرگی نیز رقم خورد.

پیروزی بزرگ این مراسم از آن جهت است که در این مراسم، جمع حاضر ناب‌تر از دوره های قبل شده بود، به این معنا که کسانی که در اطاعت از ولایت رهبر معظم انقلاب خرده‌شیشه دارند، در این مراسم حاضر نشده بودند.

هاشمی رفسنجانی در همه هشت مراسم تنفیذ ریاست جمهوری که در طول عمر 30 ساله انقلاب اسلامی برگزار شده بود، حضور داشت اما این اولین بار بود که وی در مراسم تنفیذ ریاست جمهوری حضور نداشت، مراسمی که اکثر مسئولان عالیرتبه نظام و روسای قوا و عصاره گروه های مختلف جامعه اعم از سیاسیون و هنرمندان و ورزشکاران در آن حضور داشتند.

این بدان معنی است که دوران افول نفوذ بلامنازعه هاشمی رفسنجانی آغاز شده و علی‌رغم توقع بیجای بعضی‌ها، مراسم تنفیذ بدون حضور او نیز برگزار شد و به وضوح عیان شد که انقلاب راه خود را می‌رود، چه هاشمی بیاید، چه نیاید

پیام عدم حضور خاتمی، موسوی، کروبی، سید حسن خمینی و برخی هم‌پیمانان آنها در این مراسم نیز این است که آنها راه خود در زمینه تبعیت از نظام و رهبری شفاف کرده و دیگر نمی توانند یکی به نعل و یکی به میخ بکوبند...

و اینها یک پیروزی بزرگ است؛ پیروزی ای به نام خالص شدن رهروان امام، انقلاب و ولایت ...


مهدی کروبی! باز هم شگفتی آفرین شد.

ارسال شده توسط مرتضی در 88/5/12:: 8:39 عصر

مهدی کروبی عصر امروز در تجمع غیرقانونی اغتشاشگران شرکت کرد و با ایراد سخنانی به تحریک آنان پرداخت.

به گزارش فارس، مهدی کروبی که در انتخابات اخیر ریاست جمهوری در بین چهار کاندیدا رتبه پنجم را به خود اختصاص داد، با حضور درتقاطع خیابان بهشتی و ولی عصر به تحریک شرکت کنندگان در این تجمع غیرقانونی پرداخت.

این گزارش می افزاید: دعوت به این تجمع که از هفته گذشته با هدایت شبکه های تلویزیونی بیگانه صورت گفته بود توانست حدود 100 نفر از اغتشاشگران را دور هم جمع کند که نیروهای انتظامی با متفرق کردن آشوبگران مانع از ایراد خسارت به اموال عمومی و خصوصی توسط آنها شد.

 

 

میتونین چند تا پست قبلیمو ببینین که نوشتم فردا منتظر دوستان بالاترین و کلا طرفدارای مزدور هستیم!

اما انگار جرات نکردن بیان بیرون!!! حقشونه!

به مزدور هم تبریک میگم که از نظر رهبری مردود شمرده شدند!


حاشیه های مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری آ‍ای احمدی نژاد

ارسال شده توسط مرتضی در 88/5/12:: 8:36 عصر

مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد صبح امروز 12 مردادماه در حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد.

به گزارش ایرنا، در این مراسم که روسای سه قوه، اعضای هیات دولت، اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام و مجلس خبرگان رهبری، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و فرماندهان عالی‌رتبه ارتش، سپاه و نیروی انتظامی، اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی، ائمه جمعه مراکز استان‌ها، اعضای احزاب و دیگر مسئولان کشوری و لشکری و سفیران کشورهای خارجی در آن حضور داشتند، حکم محمود احمدی نژاد برای یک دوره چهار ساله دیگر تنفیذ شد.

** از ساعت 8 که در حسینیه امام خمینی(ره) باز شد، شرکت‌کنندگان در مراسم تنفیذ یکی پس از دیگری وارد حسینیه شدند. در این میان بازار دیده بوسی گرم بود.

** وقتی فعالان سیاسی دو جناح کشور و چهره‌های نام‌آشنای اصولگرا و اصلاح‌طلب را در مراسم تنفیذ ریاست جمهوری دهم دیدم، به یاد جیغ و دادهای بی‌نتیجه رسانه‌های بیگانه و دولت‌های غربی و سرمایه‌گذاری‌های چند ده میلیون دلاری و بی‌حاصل آنان برای شکست وحدت ملی و ایجاد تفرقه در طی 50 روز اخیر افتادم و این جمله حضرت آقا در نماز جمعه سال‌ها قبل در ذهنم تداعی شد: "دو جناح همچون دو بال پرنده باشند".

** شرکت‌کنندگان در مراسم تنفیذ تنها سیاسیون و شخصیت‌های نظامی و مسئولان نبودند، بسیاری از چهره‌های فرهنگی، هنری، ورزشی و اجتماعی کشور و همچنین تعدادی از نخبگان دانشگاه، کارگردانان سینما و تلویزیون و ورزشکاران از جمله حسین رضازاده، محمدرضا شریفی‌نیا، مجید مظفری، احمد نجفی، فرزاد جمشیدی و... در این مراسم شرکت داشتند. حسین رضازاده در گفت و گویی کوتاه با خبرنگار ایرنا با تجلیل از فعالیت های عمرانی انجام شده در دولت نهم در حوزه ورزشی، کسب مدال‌های جهانی و المپیک را اولویت دولت دهم عنوان کرد.
**مربی فعلی (افشین قطبی) و سابق (محمد مایلی‌کهن)تیم ملی فوتبال نیز در میان شرکت‌کنندگان حضور داشتند.

** محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری از جمله شرکت کندگان در مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری بود.

**این مراسم ساعت 10:30 با ورود رهبر انقلاب، اجرای سرود جمهوری اسلامی و تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز شد؛ سپس صادق محصولی وزیر کشور دولت نهم گزارشی از روند برگزاری انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری ارائه کرد. محصولی با بیان اینکه در انتخابات دهم 46 میلیون و 200 هزار نفر حائز شرایط رای دادن بودند و 39 میلیون و 399 هزار و 975 نفر در انتخابات شرکت کردند، گفت: در باشکوه‌ترین انتخابات تاریخ جمهوری اسلامی دکتر محمود احمدی نژاد با 24 میلیون و 607 هزار و 461 رای انتخاب شد.

**در ادامه حکم تنفیذ ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد از سوی حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری قرائت شد. در این حکم رای به رئیس جمهور رای به کارهای دولت نهم، گفتمان انقلاب اسلامی، استکبارستیزی، مبارزه با اشرافی‌گری اعلام شده است.

**پس از قرائت متن حکم تنفیذ ریاست‌جمهوری احمدی‌نژاد، این حکم از سوی رهبر معظم انقلاب به وی ارائه شد و بدین ترتیب احمدی‌نژاد به عنوان رییس قوه مجریه در دولت دهم فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.

**رئیس جمهور شانه‌های رهبر انقلاب را بوسید. این لحظه عرض ارادت و ولایتمداری رئیس جمهور به رهبری از جمله لحظات ناب مراسم تنفیذ بود که عکاسان و تصویربرداران از مدت‌ها قبل منتظر شکار آن بودند. در این هنگام صدای "بنشین، بنشین" در حسینیه خطاب به کسانی که برای دیدن این تصاویر از سر جای خود برخواسته بودند، بلند شد.

**احمدی نژاد به علت سرماخوردگی با حضرت آیت الله خامنه ای روبوسی نکرد.

**در ادامه محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهوری اسلامی ایران به بیان دیدگاه‌های خود در ارتباط با دولت آینده پرداخت و "عدالت‌گستری "، "پاک‌دستی "، "حفظ استقلال کشور" و "احترام به کرامت انسانی" را از جمله اولویت‌های دولت دهم برشمرد. احمدی نژاد همچنین برخی برنامه‌های دولت دهم در عرصه فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاست خارجی را تشریح کرد.
رئیس جمهوری با بیان اینکه مسئولیت ما سنگین‌تر شده است، تاکید کرد: در انتخابات گفتمان انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن برگزیده شد.

**تاکید احمدی نژاد بر مبارزه ملت و دولت با بی‌عدالتی با تکبیر حضار و تصریح وی بر استقرار حرکت صالحان در جهان با "انشاالله" آنان همراه شد. رئیس جمهور در پایان سخنانش همگان را به گوش فرا دادن به سخنان رهبر انقلاب دعوت دعوت کرد.

**در پایان مراسم حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب ضمن متین و بجا دانستن سخنان رئیس جمهور در سخنانی با تجلیل از خدمات دولت نهم این دولت را دولت پرتلاش و سختکوش خواندند و برای دولت دهم توفیق خدمتگزاری به مردم آرزو کردند.
ایشان همچنین توصیه‌هایی را در زمینه رویکردهای دولت آینده ارائه فرمودند و بر لزوم برنامه‌ریزی در این دولت تاکید کردند.

** وقتی رهبر فرزانه انقلاب فرمودند: "نظام اسلامی شکست نخواهد خورد"، حاضران تکبیر سر دادند و وقتی فرمودند: "در انتخابات بعضی از خواص مردود شدند" صدای بلند صلوات در حسینیه امام خمینی(ره) بلند شد.

**نکته مشترک در فرمایشات رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهوری، تعلق دولت به همه ایرانیان بود. رهبر معظم انقلاب فرمودند: "دولت متعلق به همه است" و احمدی‌نژاد تصریح کرد: "دولت خود را خادم 70 میلیون ایرانی می‌داند".

**مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری ساعت 12:10 پایان یافت.

رئیس جمهوری 14 مرداد برای ادای سوگند ریاست جمهوری و مراسم تحلیف به مجلس شورای اسلامی می‌رود.
احمدی‌نژاد بر اساس ماده 188 آیین‌نامه داخلی مجلس، دو هفته پس از انجام مراسم تحلیف فرصت دارد وزرای خود را برای کسب رای اعتماد به مجلس شورای اسلامی معرفی کند.

محمود احمدی نژاد متولد 1335 گرمسار، دارای دکترای مهندسی و برنامه ریزی حمل و نقل از دانشگاه علم و صنعت و عضو هیات علمی این دانشگاه است که این سوابق و تجربیات را در کارنامه خود دارد: شهردار تهران(82-84)، استاندار اردبیل (73-76)، فرماندار ماکو و خوی، مشاور وزیر علوم، عضو اولین شورای مرکزی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان و...

وی در سوم تیر 84 با کسب بیش از 17 میلیون رای به عنوان ششمین رئیس جمهوری اسلامی ایران برگزیده شد و در 22 خرداد 88 با کسب 24 میلیون و 607 هزار و 461 رای مجددا رای اعتماد مردم را به خود جلب کرد.


ahmadinejad is my president

ارسال شده توسط مرتضی در 88/5/11:: 11:44 عصر

ahmadinejad is my president

ahmadinejad is my president


موسوی در قبرستان یا در کما؟

ارسال شده توسط مرتضی در 88/5/11:: 11:35 عصر

چند روز پیش که جناب آقای مزدور تشریفشونو بردن قبرستون!! من خیال برم داشت نکنه خانومش رفته به....! بعد دیدم نه بابا! خانوم اندیشمندش داره جمعیت ترکها و لرها رو سرشماری میکنه ! البته یدونه گل هم گرفته بود دستش که نمیدونم واسه کودتای شکست خوردشون بود یا واسه یکی از گور به گور شده هاش میبرد؟!!!

اینجا میخوام بگم که اون روز من چه اشتباه بزرگی رو مرتکب شدم که به ساحت مقدس جناب آقای مزدور بی احترامی کردم!(ببخش منو ای مزدور!)

چون فهمیدم مزدور داره  لشگرش رو سرشماری میکنه و چه تهمت بزرگی من به این بزرگمرد تاریخ مزدوران زدم!

الان داره میشماره: 1 و 2 و3 و ... و 300 !!!   تموم شد؟ همین بود موج سبزی که میخواست دنیا رو بترکونه! همین بود که منو جوگیر کرد؟همین بود که باعث شد ندا رو بکشیم؟ واقعا متاسفم! نه اشتباه نکنید نه واسه ندا که کشته شد! بالاخره از این قضایا پیش میاد دیگه! اونم همش تقصیر من نبود که! بی بی سی بهم گفت یکیو معرفی کن بزنیم بکشیم و بندازیم گردن عمو احمدی! منم که توی جو جمعیت رفته بودم یه نفر بیگناه رو واسه اعمال شیطانی خودم انتخاب کردم!

راستی هیچ میدونستین من داشتم موفق میشدم تو سال 67 کشور رو به خاک سیاه بنشونم؟ بزارین تعریف کنم: اون سالی که کشور از نظر اقتصادی واقعا دچار مشکل شده بود من با نهایت شجاعت به امام گفتم که اوضاع عالیه!

اما نبود! چون عراق تنها شهر استراتژیک خودش رو از دست ایرانیا نجات داد و عملا ما پاک پاک شدیم! من که دیدم اوضاع خیته! با شجاعت تمام به امام اعلام کردم که چند ماه پیش شوخی میکردم که اوضاع خوبه! راستشو بخواین 9 ماه دیگه کشور میره اون دنیا......!!! و امام مجبور شد قطعنامه 598 رو بپذیره! به همین سادگی و خوشمزگی!

مگه نمیدونستین کشور ملک بابامه! آذربایجان ملک شخصیمه! لرستان هم ملک شخصیه خانوممه! چی فکر کردین!؟؟؟ ایران دست ماست!

منی که به تنهایی تونستم تو سال 67 کمر امام و نظام رو بشکنم! میتونم بازم اینکارو بکنم!

درسته انقلاب مخملی ما موفق نشد ولی یه برنامه ریزی بلند مدت دارم تا موج سبز رو دوباره راه بندازم!

بریم تو خیابونا و زن و بچه مردمو بکشیم! مسجد آتیش بزنیم!( واسه گرم کردن خودمون !! وگرنه ما خودمون خط امامیم ها!) بانک داغون کنیم! شیشه ماشین بیاریم پایین! وای چه کیفی میده!!!

درسته که تقلب نشده! اما اگه میخواستن میشد! و همه میدونیم که نفس عمل مهمه! پس تقلب شده و من با 7 میلیارد رای پادشاه کره ی زمین هستم! هرکی از موج سبز من بره بیرون...........

 

 

در این لحظه آقای مزدور سکته کردند و تشریف بردن کما! اخبار بعدی از سایتهای بالاترین! فیس بوک! بی بی سی! صدای آمریکا! صدای اسرائیل! صدای شیطان! صدای ضد انقلاب! صدای منافقین! و کلا هر سایت و نشریه و خبر گذاری و آدم ضد خدا و پیغمبر و انقلاب اسلامی که پیدا کنین منتشر میشه!

 

ادامه دارد....


بیت رهبری یا ولیعصر؟ ( کجا بریم بهتره؟؟!!!)

ارسال شده توسط مرتضی در 88/5/11:: 11:2 عصر

اعترافگیریهای مضحک خشم مردم را بر انگیخت- اجتماع روز تنفیذ حتما باید برگزار شود.صبح بیت رهبری یا عصر ولیعصر یا هردو؟ نظر بدهید . وقت کم است

 

متن بالا مربوط میشود به سایت معلوم الحال بالاترین!!!

اینا فکر کردن بیت رهبری خونه ی خالشونه که همینجوری برن و هر کاری خوششون اومده بکنن!

اگه این بچه سوسولهای فاضلابی میخوان برای اولین بار توی ایران ببینن که برخورد یعنی چی نزدیک اونجا بشن تا ببینن که چطوری تشریف میبرن پیش مزدور ایران(موسوی)!!! اون دنیا!

وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد      ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد!      چه بماند به این بچه های مامانی تهرونی که ....!!!!!!

البته اگه این بچه ها جایی واسه بازی میخوان پارک محلشون مناسبترین محل برای بازی هستش!


   1   2   3   4   5   >>   >



بازدید امروز: 1 ، بازدید دیروز: 10 ، کل بازدیدها: 121430
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ