سفارش تبلیغ
صبا ویژن

واقعا معلومه کی به کیه!

ارسال شده توسط مرتضی در 88/5/15:: 2:41 عصر

منظور از نوشتن این چند سطر جوابیه ای بود در خصوص نظرات بعضی دوستان و دشمنان که در پستهای قبلی. از آنجایی که تک تک شما برایم عزیز بودید ، چه موافق و چه مخالف ، چه کسانی که در پیامهایشان به نحوی به اعتقادات من بسیار صریح اهانت کردن و حتی پا را فراتر گذاشته و به ائمه اطهار (ع) و رسول گرامی اسلام (ص) بدترین ناسزاها را که در شان و شخصیت خودشان بود به بزرگان دین ما گفتند . متاسفانه بعضی پیامها به حدی زشت است که بنده از تائید آن برای نمایش عمومی خودداری کردم . دوست ندارم وقت شما را با این حرفها بگیرم بنابراین به سراغ اصل مطلب می روم .

متاسفانه دشمنان ایران اسلامی و ملت ایران یک بار دیگر در بین ما در حال جولان دادن است و از هیچ حربه ای برای ضربه زدن فرو گذار نخواهد کرد . اولین حربه دشمن برای ایجاد ضربه به پیکره نظام مردمی ما نفاق است . عاملی که از خلقت حضرت آدم (ع) باعث درگیری های شدیدی بین ما انسانها بیشترین کار آیی را داشته است . متاسفانه وضعیت کنونی جامعه ما بعد از انتخابات ?? خرداد به صورتی به دست منافقین که همانا سردمداران نفاق هستند افتاد که ضرر کنندگان اصلی این اتفاقات مردم ایران بودند . در این میان بیشترین منفعت نصیب دشمنان خارجی و عوامل داخلی آنها شد که با دروغگویی و شبه افکنی و سیاه نمایی اوضاع سیاسی مملکت را در ، دیدگاه اقشار مختلف جامعه  نسبت به نظام و حتی به یکدیگر و بالاتر از آن نسبت به اعضای خانواده خود بد کردند و کار را به جایی رساندن که برای مثال در یک خانواده نگاه فرزندان به پدر و بالعکس و نگاه یک خانواده با دیگر اقوام به گونه ای شد که چشم دیدن یکدیگر را نداشتند و حتی در مهمانی های فامیلی یکدیگر را به گونه ای تهدید می کردند ، و نتیجه آن شد که متاسفانه در روزهای بعد از اعلام نتایج موجی از کینه در جناح مغلوب پدیدار گشت که رقیب و جناح پیروز را دشمن اصلی خود دید و این احساس را به کل جامعه نسبت داد و نتیجه باز آن شد که اصلا ?? میلیون ??? هزار رای را نمی دیدند البته باید اعتراف کرد دشمن در این جبهه بیشتر از هر زمانی خوب کار کرد و تا حدودی به اهداف خود رسید . در مقابل جناح پیروز به دلیل اهانتی که از سوی رقیبان به او شده بود که حضور حدود ?? میلیونی را نادیده و از آن با تقلب یاد کرده بودند بر آن شد که از حق خود دفاع کند .متاسفانه نفاق در بین بعضی سران جناح ها هم رخنه کرده بود و پای بند نبودن آنها به قانون هم به گونه ای دیگر اوضاع را وخیم تر کرد . اما نکته ای که باز در اینجا متذکر می شویم این است که دشمن در لباس مردم وارد میدان شد این سو در لباس بسیج و  سپاه در دیگر سو با چهره مردمی و رنگ سبز ، در اینجا اصلا قصدم اهانت به رنگ مشخص یا یک گروه مشخص نیست ، این را می گویم تا شما بدانید در حال حاضر  تشخیص دوست و دشمن بسیار سخت و دشوار است .

امروز از طریق سایت وبگذر به صورت زنده بازدید کنندگان وبلاگ را مشاهده می کردم که از کجا لینک شده ام با نکته جالبی برخورد کردم که لازم دیدم بعضی دوستان با انصاف هم با خبر باشند . خب می دانید وبلاگ ها و سایتها از نقاط مختلفی بازدید کننده دارند که به طریق مختلفی می توان از محل ورودشان خبر دار شد . وبلاگ من از ساعت ??:?? الی ??:?? بعد ازظهر بیشترین بازدید کننده خارجی مخصوصا کشور آمریکا را داشته و نظراتی هم که به وبلاگ ارائه شده است بیشتر از کشورهای آمریکا و انگلیس و دیگر کشورهای اروپایی بوده است و سهم بازدید کنندگان ایرانی بسیار کمتر مشاهده می شود و این نشان دهنده این نکته است که متاسفانه خط فکری که در حال تزریق به مردم ایران است از خارج و توسط عوامل خارجی تزریق می شود هر چند در این بین ایرانی های خارج از ایران را هم می توان اضافه کرد که می خواهند القائات استکبار را از طریق خود در جامعه تزریق کنند . لذا وقتی نظرات را می خوانی می بینی نه احترامی به شخصیت های کشور مانند رهبر انقلاب قائل هستند نه اعتقادات دینی و رسمی مردم ایران و به تنها چیزی که فکر میکنند ریشه کن کردن نظام اسلامی و مردم ایران هستند . 

اما در این قسمت روی سخنم به کسانی است که در داخل کشور فریب هرزه گویی های خارجی ها را می خورند . برادران و خواهران گرامی خیلی کوتاه خدمتتون عرض میکنم در حال حاضر وضعیت هرج و مرج و خون ریزی های روزانه را در کشورهای همسایه می بینیم که تنها عامل بیچارگی آنها متحد نبودن و نداشتن یک رهبر واحد و پایبند نبودن به قوانین و گوش به فرمان بودن آنها به سران مستکبران است . فکر میکنید این آشوبها که هر روز به بهانه ای در کشور رخ می دهد به صلاح ملت است و آیا دشمنان دلشان به حال ما سوخته که در هر تریبونشان دم از نبودن آزادی بیان و حقوق بشر در ایران می زنند ؟ دوران جنگ را فراموش کرده اید ؟ همه دنیا با همه توان خود برای مقابله با ملت وارد میدان شده بودند . روزانه چند موشک و بمب بر سر مردم ایران خالی می کردند ؟ چرا آنجا دم از حقوق بشر نمی زدند ؟ اوضاع کشورهای همسایه را ببینید و قدر وضعیت کنونی را که صدقه سر شهدا به ما رسیده است را بدانید .به امید ظهور تنها منجی عدالت در عالم بشریت حضرت صاحب الزمان (عج) 
مربوط به وبلاگ بهشت خوبان!




بازدید امروز: 8 ، بازدید دیروز: 7 ، کل بازدیدها: 121481
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ