سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پیروزی بزرگ در مراسم تنفیذ ریاستجمهوری دهم چه بود؟

ارسال شده توسط مرتضی در 88/5/12:: 8:43 عصر
 

مراسم باشکوه تنفیذ دومین دوره ریاست‌جمهوری دکتر احمدی‌نژاد بالاخره برگزار شد و در این تنفیذ مهم پیروزی بزرگی نیز رقم خورد.

پیروزی بزرگ این مراسم از آن جهت است که در این مراسم، جمع حاضر ناب‌تر از دوره های قبل شده بود، به این معنا که کسانی که در اطاعت از ولایت رهبر معظم انقلاب خرده‌شیشه دارند، در این مراسم حاضر نشده بودند.

هاشمی رفسنجانی در همه هشت مراسم تنفیذ ریاست جمهوری که در طول عمر 30 ساله انقلاب اسلامی برگزار شده بود، حضور داشت اما این اولین بار بود که وی در مراسم تنفیذ ریاست جمهوری حضور نداشت، مراسمی که اکثر مسئولان عالیرتبه نظام و روسای قوا و عصاره گروه های مختلف جامعه اعم از سیاسیون و هنرمندان و ورزشکاران در آن حضور داشتند.

این بدان معنی است که دوران افول نفوذ بلامنازعه هاشمی رفسنجانی آغاز شده و علی‌رغم توقع بیجای بعضی‌ها، مراسم تنفیذ بدون حضور او نیز برگزار شد و به وضوح عیان شد که انقلاب راه خود را می‌رود، چه هاشمی بیاید، چه نیاید

پیام عدم حضور خاتمی، موسوی، کروبی، سید حسن خمینی و برخی هم‌پیمانان آنها در این مراسم نیز این است که آنها راه خود در زمینه تبعیت از نظام و رهبری شفاف کرده و دیگر نمی توانند یکی به نعل و یکی به میخ بکوبند...

و اینها یک پیروزی بزرگ است؛ پیروزی ای به نام خالص شدن رهروان امام، انقلاب و ولایت ...





بازدید امروز: 6 ، بازدید دیروز: 20 ، کل بازدیدها: 121499
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ