سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اندکی صبر

ارسال شده توسط مرتضی در 90/4/21:: 8:37 عصر

اقا! سلام...

اندکی صبر ما برمیگردیم!!!


اوباما تو هم؟

ارسال شده توسط مرتضی در 88/6/11:: 4:42 عصر

باراک اوباما رییس‌جمهوری آمریکا پس از بازگشت از تعطیلات تابستانی، در یک حرکت تبلیغاتی، سه شنبه شب در کاخ سفید یک ضیافت افطار با حضور شماری از مسلمانان این کشور برگزار کرد.

به گزارش شبکه ایران به نقل از اسوشیتدپرس، باراک اوباما رییس‌جمهوری آمریکا در ضیافت افطاری که در سالن غذاخوری کاخ ریاست جمهوری برگزار کرده بود، از مسلمانان به پاس غنی سازی فرهنگ آمریکا تقدیر و تشکر کرد.

آسوشیتدپرس از واشنگتن در این باره گزارش داد: رییس‌جمهوری آمریکا اوباما که میزبانی این ضیافت افطار را در کاخ سفید برعهده داشت، گفت: کمک مسلمانان به آمریکا به‌حدی زیاد است که در فهرست نمی‌گنجد، چرا که مسلمانان در بافت جوامع و کشور آمریکا تنیده شده‌اند.

رییس‌جمهوری آمریکا که به‌همراه برخی وزیران دولت خود، هیات‌های سیاسی خارجی و شماری از نمایندگان مجلس در این جمع حضور یافته بود از مسلمانان به دلیل غنی سازی فرهنگ کشورش ستایش کرد.

" کیت الیسون " و " آندره کارسون " دو نماینده مسلمان جمهوریخواه کنگره و همچنین سفیران کشورهای اسلامی و میخائیل اورن سفیر اسراییل در آمریکا از جمله حاضران در این ضیافت بودند .

بلقیس عبدالقدیر، دانشجوی سال اول دانشگاه ممفیس که بیش از هر دختر و پسر دیگری در تاریخ بسکتبال دبیرستان‌ها در ایالت ماساچوست امتیاز آورد یکی از میهمانان ستایش شده از سوی اوباما بود .

وی ضمن تاکید بر این نکته که بالقیس نه تنها الهام بخش دختران مسلمان، بلکه الهام بخش تمام ما است، از خدمات محمدعلی‌کلی، مشت‌زن مسلمان آمریکایی که در این ضیافت حضور نداشت تقدیر کرد.

"جرج بوش"رییس‌جمهوری سابق آمریکا نیز سال گذشته در کاخ سفید میزبان جمعی از مسلمانان آمریکا برای صرف افطاری بود.

وی در این مراسم تصریح کرده بود که دولت وی با مسلمانان سراسر جهان برای افزایش بردباری و گسترش آزدای شریک بوده است.

بوش در جمع 110 مهمان خود در کاخ سفید در عین حال گفت: ما تمام اشکال تعصب را رد می‌کنیم.

رییس‌جمهوری سابق آمریکا همچنین گفت: مردم آمریکا ادیان بسیار مختلفی دارند.اما ما همگی به پرستش آزادانه باور داریم.

بر اساس گزارش‌ها، جرج بوش در این مراسم کنار "شیخ ناصر المحمد الصباح" نخست وزیر کویت نشسته بود.


چه میکنه جاسبی با گاف بزرگتر از دهنش!

ارسال شده توسط مرتضی در 88/6/11:: 4:42 عصر
حسین کچوییان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس با اشاره به این‌که هیئت مؤسس دانشگاه آزاد اعلام کرده که با موافقت مقام معظم رهبری اموال این دانشگاه وقف شده گفت: در جلسه دیروز شورای عالی انقلاب فرهنگی، این سؤال را مطرح شد و دکتر جاسبی و برخی از نمایندگان دانشگاه آزاد نیز مطالبی را به عنوان پاسخ مطرح کردند.
وی تصریح کرد: حاصل این مطالب این شد که این نوع اعلام دانشگاه آزاد درست نیست و مقام معظم رهبری آن را تأیید نکرده اند. مقام معظم رهبری در یک بحث کلی در زمینه مسئله فقهی نظری داده بودند و ایشان گفتند که من در این امور دخالت نمی‌کنم.
این عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: مجموعه‌ای از مشکلات وجود دارد که نشان می‌دهد امکان وقف اموال دانشگاه آزاد وجود ندارد و یا حداقل به شکلی که هم اکنون اعلام شده، امکان‌پذیر نیست و باید بر روی جنبه‌های فقهی و غیرفقهی قضیه تأمل زیادی شود.
وی گفت: چون بخش مهمی از اموال دانشگاه آزاد مربوط به دولت است و دولت به آن کمک کرده و بخش دیگری را حضرت امام خمینی«ره» به این دانشگاه داده‌اند و این اموال وضعیت‌های مختلفی دارند و همه آن‌ها وضعیت مشابهی ندارند و به همین دلیل نمی‌توان آن‌ها را به این راحتی وقف کرد.
کچوییان افزود: اگر هم چنین کاری بخواهد انجام شود در مرحله بعد طبق اساسنامه این دانشگاه باید به تأیید شورای عالی انقلاب فرهنگی برسد.
وی انتساب این تأییدیه به مقام معظم رهبری را اشتباه دانست و افزود: این کار هم اخلاقی و هم به لحاظ سیاسی و تبلیغاتی غلط بوده است و باری را روی دوش دفتر رهبری ایجاد کرده است.

چه میکنه این اعتماد؟

ارسال شده توسط مرتضی در 88/6/11:: 4:31 عصر

یک روزنامه دیگر وابسته به اصلاح طلبان، اقدام به تولید خبراز رویدادی که اتفاق نیفتاده نمود!

به گزارش شبکه ایران، روزنامه اعتماد در گزارشی با عنوان "حاشیه های انتقاد از وزیران پیشنهادی" که عنوان اصلی آن در شماره امروز را به خود اختصاص داد،به جلسه روز گذشته مجلس درباره وزرا پرداخت و از عدم وجود مخالف برای دو وزیر دفاع و بهداشت و درمان خبر داد!

در گزارش صفحه نخست این روزنامه که با لحنی تمسخر آمیز و کاملا غیر متعارف نگاشته شده است، پس از ذکر انتقادات نمایندگان به برخی وزرای پیشنهادی آمده است: " البته در این توفانی که بهارستانی ها راه انداخته بودند دو وزیر از مخالفت نمایندگان در امان بودند؛ خانم وحیدی دستجردی و آقای وحیدی که نه تنها کسی در مخالفت با آنها به عنوان وزرای بهداشت و دفاع نطق نکرد بلکه تعریف هم کردند و حتی در حمایت شان شعار دادند".

اعتماد در ادامه خبر سازی خویش سعی کرد تا سیاست اختلاف افکنی را نه تنها میان مجلس و دولت که در میان اعضای دولت های نهم و دهم هم پیگیری کند.

این روزنامه در این راستا علت عدم مخالفت با وحید دستجردی را اینگونه نوشته است " خود وزیر پیشنهادی به جای نماینده ها جبران مافات کرد و آنقدر عملکرد دولت احمدی نژاد در چهار سال گذشته را در حوزه بهداشت زیر سوال برد و ضعف های دولت قبل (دولت احمدی نژاد نه خاتمی) را لیست کرد که دیگر مخالف ها ترجیح دادند سکوت کنند و از وزیری که از همین ابتدا اینقدر جسورانه رفتار می کند، انتقادی نکنند."

این در حالیست که حسینی صدر پانزده دقیقه از تریبون مجلس در مخالفت با وحید دستجردی نطق کرده است. باضافه آنکه این روزنامه بدون اشاره به کوچکترین جمله ای از سخنان دستجردی، از نطق وی تعبیر به "زیر سوال بردن چهار سال گذشته" می نماید.

این روزنامه که در شماره دیروز خود نیز تیتر"امروز هم روز احمدی نژاد نبود" را برای گزارش خود انتخاب کرد، البته حاضر نشده به وزرایی از کابینه دهم همچون خلیلیان و بختیاری که دیروز بدون هیچ مخالفی پا به مجلس گذاشتند و برنامه هایشان را تشریح نمودند،مطلبی بنویسد و یا حتی اشاره ای کند.

ادامه رویکرد تحریف اخبار از سوی رسانه های اصلاح طلب در حالی ادامه می یابد که این جریان سابقه مواردی همچون نقد سخنرانی انجام نشده احمدی ن‍ژاد یا موارد مضحکی همچون پرداخت کامل به شکایت عباس سلیمی نمین از وحید نامجو به جای عباس سلیمی را در پرونده دارد.



اعصاب منو داغون کرد!

ارسال شده توسط مرتضی در 88/6/7:: 11:35 عصر

بابا بعضی از بیشرف ها راه افتادن فکر میکنن که هرکی هرکی هست و همه چی میتونن بکنن!

متن زیر رو بخونین تا متوجه بشین!( نقل شده از بی بی سی معلوم الحال!)

متن حذف شد!





بازدید امروز: 0 ، بازدید دیروز: 10 ، کل بازدیدها: 121429
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ