سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چه میکنه این اعتماد؟

ارسال شده توسط مرتضی در 88/6/11:: 4:31 عصر

یک روزنامه دیگر وابسته به اصلاح طلبان، اقدام به تولید خبراز رویدادی که اتفاق نیفتاده نمود!

به گزارش شبکه ایران، روزنامه اعتماد در گزارشی با عنوان "حاشیه های انتقاد از وزیران پیشنهادی" که عنوان اصلی آن در شماره امروز را به خود اختصاص داد،به جلسه روز گذشته مجلس درباره وزرا پرداخت و از عدم وجود مخالف برای دو وزیر دفاع و بهداشت و درمان خبر داد!

در گزارش صفحه نخست این روزنامه که با لحنی تمسخر آمیز و کاملا غیر متعارف نگاشته شده است، پس از ذکر انتقادات نمایندگان به برخی وزرای پیشنهادی آمده است: " البته در این توفانی که بهارستانی ها راه انداخته بودند دو وزیر از مخالفت نمایندگان در امان بودند؛ خانم وحیدی دستجردی و آقای وحیدی که نه تنها کسی در مخالفت با آنها به عنوان وزرای بهداشت و دفاع نطق نکرد بلکه تعریف هم کردند و حتی در حمایت شان شعار دادند".

اعتماد در ادامه خبر سازی خویش سعی کرد تا سیاست اختلاف افکنی را نه تنها میان مجلس و دولت که در میان اعضای دولت های نهم و دهم هم پیگیری کند.

این روزنامه در این راستا علت عدم مخالفت با وحید دستجردی را اینگونه نوشته است " خود وزیر پیشنهادی به جای نماینده ها جبران مافات کرد و آنقدر عملکرد دولت احمدی نژاد در چهار سال گذشته را در حوزه بهداشت زیر سوال برد و ضعف های دولت قبل (دولت احمدی نژاد نه خاتمی) را لیست کرد که دیگر مخالف ها ترجیح دادند سکوت کنند و از وزیری که از همین ابتدا اینقدر جسورانه رفتار می کند، انتقادی نکنند."

این در حالیست که حسینی صدر پانزده دقیقه از تریبون مجلس در مخالفت با وحید دستجردی نطق کرده است. باضافه آنکه این روزنامه بدون اشاره به کوچکترین جمله ای از سخنان دستجردی، از نطق وی تعبیر به "زیر سوال بردن چهار سال گذشته" می نماید.

این روزنامه که در شماره دیروز خود نیز تیتر"امروز هم روز احمدی نژاد نبود" را برای گزارش خود انتخاب کرد، البته حاضر نشده به وزرایی از کابینه دهم همچون خلیلیان و بختیاری که دیروز بدون هیچ مخالفی پا به مجلس گذاشتند و برنامه هایشان را تشریح نمودند،مطلبی بنویسد و یا حتی اشاره ای کند.

ادامه رویکرد تحریف اخبار از سوی رسانه های اصلاح طلب در حالی ادامه می یابد که این جریان سابقه مواردی همچون نقد سخنرانی انجام نشده احمدی ن‍ژاد یا موارد مضحکی همچون پرداخت کامل به شکایت عباس سلیمی نمین از وحید نامجو به جای عباس سلیمی را در پرونده دارد.






بازدید امروز: 26 ، بازدید دیروز: 20 ، کل بازدیدها: 121519
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ