سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تشویش اذهان با خز و خاشاک نامربوط خوبه یا حرامزاده مربوط؟..

ارسال شده توسط مرتضی در 88/6/4:: 5:9 عصر

?-ایالات متحده آمریکا تنها یک محدوده جغرافیایی دارای ?? ایالت نیست، و تنها یک پرچم با ?? ستاره در یک محیط آبی رنگ به همراه راه راه قرمز و سفید نیست، "آمریکا" یک کشور نیست که در غربی ترین نقطه دنیا قرار گرفته باشد، بلکه "آمریکا" یک فرهنگ است.

?- بر خلاف تصور بسیاری افراد، آمریکا داری یک فرهنگ عظیم الجثه است که اتفاقا نامی متفاوت از سایر فرهنگها نیز دارد که اسم آن تمدن است، اگر فرهنگ های عالم را بر روی یک خط از صفر تا صد، درجه بندی کنیم، مطمئنا فرهنگ آمریکایی یا در درجه صد قرار دارد یا در درجه صفر، چرا که یک نسخه آمریکایی از هر چیزی وجود دارد.

?- نسخه های آمریکایی، به دلیل سهل الوصول بودن آن فراوانی زیادی دارد، اسلام آمریکایی، مرجع آمریکایی، الله اکبر آمریکایی، نماز آمریکایی، غیرت آمریکایی، وحدت آمریکایی، و بسیاری دیگر، از نمونه های نسخه هایی است که از فرهنگ آمریکایی به وجود می آید، حتی کودتای مخملی در اصل کودتای آمریکایی نام دارد، اصلا این کودتای آمریکایی همتا ندارد.

?- و اما چون روی صحبت با مرجع آمریکایی است بیشتر به این مقوله می پردازیم، و به دلیل اینکه اهانتی صورت گرفته به این مهم پرداخته می شود، همانگونه که در ضرب المثل ها آمده نباید به چیزهایی که افراد به آن احترام می گذارند بی احترامی شود، در غیر این صورت این حق برای طرف مقابل هم وجود دارد، هرچند طرف مقابل با استفاده از فرهنگ آمریکایی بی احترامی کرد ولی ما سعی می کنیم با فرهنگ اسلامی و منطق اسلامی پاسخگو باشیم.

?- son of a bitch یک فحش رایج آمریکایی است، بسیاری از افراد در جغرافیای غربی ترین نقطه دنیا این فحش را نثار هم می کنند،این فحش برای آمریکایی ها عادی است، این واژه نسخه اورجینال و اصلی از فرهنگ آمریکایی است، مرجع آمریکایی که در چارچوب اسلام آمریکایی به این منسب دست یافته "son of a bitch " معنای "حرامزاده" را می دهد، هرچند فرهنگ اسلامی فحاشی را نمی پذیرد و مرجع اسلامی نیز به عنوان فردی که نمونه ای برای برگیری رفتار اسلامی است فحاشی نمی کند، اما نسخه ی آمریکایی قید و بند ندارد، اسلام آمریکایی نه تنها فحاشی را از اصول خود می شمارد، بلکه بسیاری از محرماتی که در اسلام ناب وجود دارد را رد کرده و مهر حلال بر روی آنها می زند.

?- نسخ آمریکایی در بستر زمان و پله به پله شکل نمی گیرد بلکه آنی و در لحظه پدید می آید و دلیل این امر هم آن است که با شناخت از نسخ اصلی هر چیزی، دستکاری های ??? درجه ای در نسخه ی اصلی به وجود می آید و نسخه ی جدید با لیبل آمریکایی وارد بازار می شود، عصر، عصر ارتباطات و تکنولوژی است و به وجود آمدن یک مرجع آمریکایی هم کار چندان مشکلی نیست.

?- و حالا یک سوال از وجدانهای بیدار و حقیقت طلب خارج از تعصبات حزبی و گروهی، آیا روایت خس و خاشاک احمدی نژاد بدتر است یا نسبت حرامزادگی توسط صانعی؟!





بازدید امروز: 6 ، بازدید دیروز: 7 ، کل بازدیدها: 121479
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ