سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی بی سی چرا اینقدر ضعیفه؟

ارسال شده توسط مرتضی در 88/4/24:: 12:54 صبح

دعوت شبکه بی بی سی برای راهپیمائی مردم آرژانتین علیه ایران با شکست مواجه شد.


به گزارش واحد مرکزی خبر از بوینوس ایرس در حالی که شبکه بی بی سی و نشریه نیوزویک از مردم آرژانتین خواسته بودند در اعتراض به اخراج خبرنگاران این شبکه از ایران مقابل سفارت کشورمان در بوینوس ایرس تظاهرات کنند و با وجود تبلیغات رسانه ای و آماده شدن محل تظاهرات، هیچ کس در آن شرکت نکرد و حتی خبرنگار بی بی سی یعنی مبتکر این اقدام نیز در محل حاضر نشد.

دعوت به این تظاهرات در حالی صورت گرفت که رسانه های صهیونیستی آرژانتین به بهانه نزدیکی سالروز انفجار ساختمان آمیا درحال تبلیغات گسترده علیه ایران هستند و مدعی بودند افکار عمومی علیه ایران تهییج شده است.

اقدام بی بی سی که متهم به مداخله در امور داخلی ایران است در حالی صورت می گیرد که شبکه های غربی در قبال کودتا در هندوراس و سانسور کامل رسانه ای در این کشور سکوت اختیار کرده و حتی به اقدام روز گذشته کودتاگران در اخراج خبرنگاران شبکه قاره ای تله سور و شبکه تلویزیونی ونزوئلا از هندوراس اعتراض نکردند.

این در حالی است که هواداران دمکراسی در امریکای لاتین از جمله خوزه میگل اینسولزا دبیرکل سازمان کشورهای قاره امریکا، به اقدام شبکه های غربی در به کار نبردن کلمه کودتا در هندوراس اعتراض کرد.

حالا اینجاست که معلوم میشه بی بی سی فقط واسه معلولان مغزی ضد جمهوری اسلامی در ایران میتونه برنامه بریزه! خاک بر سر کسانی که به خاطر ترغیبها و تطمیعهای این شبکه ی ضعیف میریزن بیرون!

البته اینجور گفتم فکر نکنین که 100 هزار نفر هستن! ( کلا بین چند صد نفر تا چند هزار نفر هستند که در میان 70 میلیون انسان بالاخره مقداری کثافت و آشغال و اینجور چیزا طبیعیه!)

 

به امید اینکه یه روز اینا آگاه بشن! ( البته اگه به کار بندازن .... )

 





بازدید امروز: 19 ، بازدید دیروز: 7 ، کل بازدیدها: 121492
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ